معرفی شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی

ایا می دانید از میان تولید رنگ ها ، رنگ ترافیک یا خط کشی از سخت ترین تولید هاست؟ در اینجا  به معرفی شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی می بپردازیم و باید بداینم  که رزین ساز و رنگ ساز و مجری رنگ ترافیکی و خط کشی هر کدام وظایف جداگانه ای دارند و همه وظایف را نمی توان به شرکت تولیدی رنگ ترافیکی ربط داد.

تولید رنگ ترافیکی یا خط کشی

مخاطبان عزیز باید بدانند که حدود 10 تا 12 جزء که در تولید رنگ های ترافیکی باید بکار ببریم بیش از 80 درصد انها وارداتی است و برای تولید رنگ و رزین و پیگمنت هنوز راه زیادی باقی مانده است. و متاسفانه  به کشورهای پیشرفته در تولید پیگمنت و رزین و ادتیو  نمی رسیم. بیشتر تولید کننده های رنگ ترافیکی در واقع دیگ های ترکیب دارند تا تولید رنگ خط کشی  .با وجود این که توانایی زیادی در کشور وجود دارد و به این تکنولوژی روز دنیا دست یافته ایم که بهترین رنگ ها را تولید کنیم ولی متاسفانه این روزها با افزایش بی رویه قیمت مواد اولیه و رنگ ترافیکی  روبرو شدیم. و افزایش 2.5 برابری رنگ مزید این مطلب است که ما چه نقایصی در تولید رنگ ترافیکی داریم.

شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی

شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی

این روزها شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی یا به نوعی میکس کننده رزین ها و پیگمنت ها و ادتیو ها زیاد هستند و همه از نظر ما محترم هستند و به نوعی دارند برای ایران عزیر خدمت می کنند و جهت پیشرفت کشور گام بر میدارند.  شرکت هایی برای ایمن رنگ تاپ مهم هستند که بحث تحقیق و توسعه (R@D)را مدنظر قرار دهند و روز به روز خود را به روز نگه داشته و مناسب با نیاز های جامعه و حتی صادرات به کشورهای دیگر گام بردارند. حقیقتا داشتن یک فرمول ثابت تولید رنگ کافی نیست و ایتم های مختلفی در رنگ سازی تاثیر دارد. و ان را باید در تولید لحاظ کنیم.

شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی

معرفی شرکت تولید ی رنگ ترافیکی

در بحث معرفی شرکت های  تولید کننده خوب و عادلانه قضاوت کردن  و بی طرف و منصفانه بودن سخت است و لی سعی می کنیم یکسری از تولید کنندگان مطرح  رنگ ترافیکی در ایران را معرفی نماییم. تا مخاطبان عزیز بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. شرکت هایی که از قلم افتاده اند دلیل بر عدم توانایی انها نیست و بدانند که برای همه ما ارزشمند هستند و هر کدام گل سر سبدی برای ایران عزیز هستند.

شرکت های تولید کننده رنگ ترافیکی

 تولید کننده گان رنگ ترافیکی

  • شرکت ریف اصفهان  که در بحث رنگ های گرم حرف های زیادی برای گفتن دارد.
  • شرکت رنگ مارال که جزء برندهای خوب مطرح می شود.
  • شرکت رنگ ترافیکی لوتوس که هشت نمونه رنگ تک جزئی  نانو و دو نمونه رنگ دوجزئی  نانو با خصوصیات متفاوت ارائه داده است.
  • شرکت صبا شیمی اریا نیز موفقیتهای چشم گیری در عرصه فروش و تولید داشته است.
  • رنگ الوان هم که از قدیم مطرح بوده است.
  • شرکت رنگ روناس
  • شرکت رنگ پارس اشن

جهت تامین رنگ از این شرکت ها و شرکت های دیگر  ما در کنار شما  حاضر به همکاری هستیم.لذا در تامین رنگ های ترافیکی خود برای داخل ایران و صادرات به کشورهای مختلف ، ایمن رنگ تاپ با شما ست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما