قیمت عمده رنگ ترافیکی سبز

بیشتر مواقع در خیابانها رنگ ترافیکی سبز را می بینیم این رنگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل است که بازار تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد است قیمت این محصول به صورت عمده خیلی ارزانتر می باشد و مشتریان می توانند به صورت عمده این کالا را تهیه کنند اما با توجه به نام و برند تجاری که هر کدام از این رنگ ها دارند که قیمت آنها نیز تفاوت هایی دارد.

قیمت عمده رنگ ترافیکی سبز

مقاومت سایشی رنگ ترافیکی

مقاومت سایشی رنگ ترافیکی

رنگهای اکریلیکی معمولاً از پلاستیک پلیمر ساخته شده اند به همین دلیل است که قابل نفوذ در برابر آب هستند مورد خوبی می باشند که در رنگ های ترافیکی از این محصول استفاده شود مقاومت بالایی که دارند و آنها را به یک رنگ با کیفیتی تبدیل کرده است. همانطور که می‌دانید خیابان‌ها و جاده‌ها رفت و آمد های زیادی را دارند.

رنگ هایی که در این مکان ها استفاده می شود به طور دائم در حال فرسایش هستند و ممکن است زود به زود خراب شوند اما مقاومت این نوع رنگ ها بسیار بالا است و جالب است که مقاومت خیلی زیادی در برابر این سایش ها از خود نشان داده است. به همین سبب است که بیشتر در جاده ها و خیابان ها برای رنگ های ترافیکی از این نوع رنگ اکریلیکی استفاده می کنند.

حتی در این اماکن باران و آفتاب سوزان نیز برای کیفیت این نوع رنگ‌ها می‌تواند اثر مخربی داشته باشد اما رنگ با کیفیت و مقاوم می‌تواند در برابر این پدیده‌ها نیز مقاومت خیلی خوبی را از خود نشان بدهد به همین دلیل است که بسیار به صرفه تر خواهد بود. این نوع رنگ ها بر پایه آب هستند یعنی با آب حل می‌شوند و به غلظت مناسبی می‌رسند و مهمتر از همه این که خیلی زود خشک می شوند و بوی بدی را ندارند و می توان در همان ساعت بعد از زنگ از این محصول استفاده نمود.

صادرات رنگ ترافیکی سبز مرغوب

صادرات رنگ ترافیکی سبز مرغوب

رنگ ترافیک دو جزئی سرد یا هفت رنگ و یا مات از محصولات متنوعی هستند که در این بازار فروش وجود دارند و بیشتر این محصول برای صادرات نیز انتخاب می شود. صادرات این محصول به صورت عمده انجام می‌ شود و این موضوع در رشد تولید آن اهمیت خیلی بالایی داشته است.

صادرات رنگ ترافیکی مرغوب باعث شده مشتریان خارجی زیادی از این کالاها خریداری کنند و ارز زیادی وارد کشور شود این محصول به صورت عمده و در حجم های مختلفی برای صادرات انتخاب می شود. مشتریان می توانند برای تهیه این محصول به صورت آنلاین اقدام کنند و آنرا با قیمت به روز و مناسبی سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما