قیمت رنگ دو جزئی خط کشی خیابان

قیمت رنگ دو جزئی خط کشی خیابان به عواملی مانند شرکت تولید کننده، کیفیت و همینطور نحوه معامله ربط دارد. البته اینها کلیاتی است که بیشتر فروشندگان در نظر می گیرند. ولی نرخ ها همواره دستخوش تغییرات است و جهت اطلاع یافتن از قیمت های جدید به مرکز فروش رنگ خط کشی خیابان مراجعه شود که ما سعی می نماییم به طور مبسوطی پیرامون این موضوع و انواع آن توضیحاتی در این مطلب ارائه دهیم.

قیمت رنگ دو جزئی خط کشی خیابان

بهترین نوع رنگ خط کشی خیابان

بهترین نوع رنگ خط کشی خیابان

رنگ خط کشی خیابان را در زمره نوع صنعتی قرار می دهند. آنها را احتمالاً شما نیز بر روی سطح آسفالت ها مشاهده کرده اید که بیشتر برای راهنمایی و کنترل ترافیک به کار می روند. این محصولات که به نشانه های افقی هم شناخته شده اند جهت علامت گذاری، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حریم گذاری، کاربرد دارند.

از آنها عموماً در مناطق مختلف بر اساس شرایط و هدفی که دارند، استفاده می نمایند. چنین رنگ هایی را به سه دسته سرد که به صورت منقطع و ممد استفاده می شود و برای رنگ جاده های داخل و بیرون شهر مناسب است، دسته گرم، در مسیر های اتوبان به مصرف می رسد و دسته چند جزئی بخش بندی می کنند.

بهترین محصولات آن دست از رنگ هایی هستند که زود خشک می شوند. در برابر فشار سنگین و تردد بالا، از بین نمی روند. در شرایط سرد و گرم، بارانی و برفی، مقاوم اند و چسبندگی بسیار بالایی دارند. همینطور امکان اجرای ‌شان بر روی سطوح بتنی و آسفالت وجود دارد.

به هر صورت، برندهای مختلفی وجود دارند که در این حوزه فعال بوده و رنگ های بسیار عالی را می سازند که در بخش دیگر، به چگونگی خرید نوع مرغوب، اشاره می کنیم.

مرکز فروش انواع رنگ خط کشی

مرکز فروش انواع رنگ خط کشی

انواع رنگ خط کشی خیابان را می توان از مرکز فروش آن، در الوان، سفید، زرد و غیره به دست آورد. چنین فرآورده هایی را که از کیفیت های گوناگون برخوردار می باشند، در سطل های پلاستیکی، قوطی های فلزی و همچنین بشکه های بزرگ ارائه می دهند که بر اساس نوع خرید مشتری، عرضه می شوند.

از مرجع اصلی می شود رنگ هایی از این دست را با این نام ها تهیه کرد:

  • رنگ اکریلیک ترافیکی
  • رنگ سرد دو جزئی
  • رنگ سرد تک جزئی
  • رنگ سرد سه جزئی
  • رنگ گرم

خریداران این محصولات اگر به شکل عمده می خواهند رنگ ها را تهیه کنند، می تواند از این فروشگاه اینترنتی نیز راحت اقدام به خرید آن نمایند. برای این منظور، شماره ها و راه های ارتباطی دیگری وجود دارد که در زیر درج شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما