قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک انگلیسی اصل +کاربرد و مزایای اپوکسی گلس فلیک

 

رنگ کردن و پوشش دهی سازه‌های فلزی نقش مهمی در بالا بردن طول عمر سازه‌ها دارد. در این پوشش‌ها اپوکسی گلس فلیک کاربرد ویژه‌ای دارد، خصوصا در مخازن پالایشگاهی به عنوان یک پوشش مناسب جهت سطوح داخلی مخازن آب شرب و نفت خام و گازوئیل و تجهیزاتی که در برابر خوردگی شدید قرار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. حاوی پیگمنت های شیشه ورقه ای است. کفپوش اپوکسی گلس فلیک در محیط های خورنده اسیدی مقرون به صرفه است و  مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. در برابر اشعه خورشید مقاومت زیادی ندارد. یکی از پرکاربرد ترین پوشش ها جهت جداره داخلی مخازن سیالات نفتی و مشتقات آن ها میباشد.رنگ اپوکسی گلس فلیک یا پرک شیشه یک رنگ دو جزئی است که شامل اپوکسی پلی آمین دارای پرک شیشه ای می‌باشد که قابل نفوذ در آب نیست. این نوع رنگ یک پوشش سخت و غیر منعطف به وجود می آورد و مقاومت بسیار خوبی در مقابل ضربه، آب شور دریا، روغن‌های معدنی، هیدروکربن‌های آلیفاتیک و مواد شیمیایی متفاوت دارد و دوام  آن در برابر خورندگی عالی است.

 سه گرید مختلف گلس فلیک انگلیسی که در بازار اپوکسی ایران رواج دارد را می بینید

گرید های مختلف گلس فلیک همان طور که در تصاویر می بینید قیمت ها و کاربردهای متفاوتی دارند. و ایمن رنگ به همه اینها اشراف کامل دارد. و در محصولات خود از این استفاده می کند.

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

 

موارد استفاده رنگ اپوکسی گلس فلیک

  •  محافظت از خطوط لوله‌ها و سازه‌های فولادی
  •  پل‌ها و سوله‌های صنعتی و پتروشیمی
  • تجهیزات موجود در صنایع نفت و گاز

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

 اپوکسی گلس فلیک 

اپوکسی گلس فلیک برای مقاومت شیمیایی داخل لوله‌ها، تانک‌ها، مقاومت بالا در برابر اسیدها و عوامل شیمیایی استفاده می‌شود. وجود هر پرک شیشه‌ای یا گلس فلیک مقاومت خوبی به پوشش محافظتی می‌دهد. قبل از انجام  رنگ اپوکسی گلس فلیک سطح باید از هر گونه آلودگی ، روغن و گرد و غبار تمیز شود. رنگ گلس فلیک بعد از سند بلاست استفاده می‌شود که بهترین روش برای از بین بردن زنگ‌زدگی و ناهمواری‌های ظاهری و خوردگی‌های سطحی است.

استفاده از گلس فلیک در تولید رنگ ترافیکی

این محصولات در تولید رنگ ترافیکی به دلیل کثیف شدن و تردد ماشین الات، این رنگ روی اسفالت کثیف می شود و استفاده از گلس فلیک هم در مقاومت و هم در ماندگاری این رنگ ها خیلی اثر دارد. این رنگ در شکل زیر یک بار بدون گلس فلیک و یکبار با گلس فلیک اجرا شده است و تاثیر گلس فلیک را داخل رنگ ترافیکی استفاده شده بعد از بارندگی روی اسفالت  می بینید. البته گلس فلیک ایرانی هم داریم که ایمن رنگ می تواند برای شما تامین کند.

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

 مزایای رنگ اپوکسی گلس فلیک

  • مقاوم در برابر شرایط سخت شیمیایی و اسید‌ها و قلیا‌ها
  • مقاوم در برابر رطوبت آب و سایش
  • مقاوم در برابر یون‌ها
  •   مقاوم در برابر ضربه
  • چسبندگی فوق العاده و مقاومت عالی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

 

اپوکسی گلس فلیک و حفاظت از مناطق پاشش آب تاسیسات دریایی

 

تأسیسات نفت و گاز فراساحلی در معرض شرایط سخت عملیاتی و محیطی قرار دارند و به طور دائم در معرض عناصر خورنده اکسیژن و آب هستند. با توجه به موقعیت مکانی آنها، نگهداری و پوشش مجدد این سازه ها هزینه ها و مشکلات زیادی را به همراه دارد. این امر به ویژه در مناطقی که تعمیر پوشش می تواند یک فعالیت بسیار خطرناک باشد، بسیار کاربردی است. به همین دلیل است که انتخاب صحیح پوشش ضد خوردگی در مرحله ساخت و ساز می تواند تفاوت را ایجاد کند. استفاده از پوشش اپوکسی گلس فلیک می تواند تا حد زیادی از چنین مشکلاتی  جلوگیری کند .

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

اپوکسی گلس فلیک فنولیک

اپوکسی گلس فلیک فنولیک بیشتر در محیط اسیدی و بخار کاربرد دارد و وقتی فنولیک اپوکسی و گلس فلیک باهم ترکیب می شوند ، یه پوشش فوق العاده عالی ایجاد می شود. این ترکیب و پوشش یه زوج موفقی در زمینه پوشش ها ایجاد می کند.ایمن رنگ در زمینه تولید و کاربرد این گلس فلیک ها علم کافی داشته و به تمام حسن هایاپوکسی گلس فلیک را تست کرده است

 

از گذشته تا به امروز از پوشش اپوکسی گلس فلیک در چه مواردی استفاده شده است؟

در گذشته، از اپوکسی گلس فلیک حاوی جامدات ۷۵ تا ۹۰ درصد به طور گسترده در صنعت نفت و گاز برای محافظت از مناطق آسیب‌پذیر مانند منطقه پاشش که اغلب درگیر خوردگی زیاد هستند، استفاده می شد. امروزه تمرکز بر توسعه فراساحلی به طور فزاینده ای بین نفت و گاز و نیازهای ساخت و ساز بسیار متفاوت آن تقسیم شده است

 

خرید گلس فلیک

جهت خرید گلس فلیک ایرانی و انگلیسی با ایمن رنگ تاپ در ارتباط باشید. پودر گلس فلیک  در گرید های مختلف به صورت پولکی در اندازه های مختلف قابل ارائه هست. به جهت ارزش بالای این پودر ها درصنعت خیلی کاربرد فراوانی دارد. پیشنهاد می کنیم از این محصول در ساخت رنگها استفاده کنید و مزایای ان را ببینید.

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

پودر گلس فلیک

تهیه و خرید انواع  پودر گلس فلیک جهت استفاده در رنگ ها ی صنعتی مانند اپوکسی و ترافیکی و پوشش های کف و عایق های حرارتی و رطوبتی و…  ایمن رنگ تاپ ، مطالبه کنید.

چالش های مهم انتخاب نوع پوشش اپوکسی گلس فلیک چیست؟

طول عمر پوشش، عوامل تهاجمی فزاینده، کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن ردپای محیطی تنها تعدادی از چالش های پیش روی صاحبان دارایی و پیمانکاران فرعی آنهاست و این منجر به افزایش علاقه به سیستم های با طول عمر طولانی شده است که باعث ک

 

چه عواملی باعث ایجاد خوردگی و خرابی در منطقه پاشش دریایی می شود؟

در مناطق پاشش، فلز و آب زمانی که با هم ترکیب می‌شوند این واکنش ممکن است منجر به خوردگی‌های شدید شود. به علت شرایط جوی و آسیب های فیزیکی ناشی از پاشش آب، در این منطقه باید از پوشش های مقاوم و با دوام استفاده کرد. علاوه بر این، در این مناطق به علت پاشش آب، اصلاح و ترمیم پوشش می تواند چالش برانگیز باشد، پس باید از اول یک پوشش مناسب انتخاب کرد.

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

اپوکسی گلس فلیک یکی از راه های محافظت از خوردگی

ایجاد یک مقاومت درازمدت در برابر خوردگی در ناحیه پاشش دریایی می تواند یک کار غیرممکن باشد. علاوه بر اثرات خورنده آب و اکسیژن، آسیب های مکانیکی و نیروهای ساینده عوامل مهمی هستند. این موارد باید هم در زمان سرویس و هم در حین انتقال و نصب بررسی شوند.استفاده از پوشش اپوکسی فلیک که دارای تکه های شیشه با مقاومت بالا رو به افزایش است. این پوشش باعث افزایش عمر و کاهش نگهداری و تعمیرات می شود. در مجموع منجر به کاهش هزینه ها و افزایش سود می شود.

 

فلیک رنگ چیست؟

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک

فلیک رنگی پرک یا چیپس رنگ رنگ های ورقه ای و نازک شده ای است که برای تزیین رزین و کفپوشهای اپوکسی و مجسمه سازی استفاده می شود.گلس فلیک به ورقه‌هایی از شیشه با ضخامت ۵ میکرون و عرض ۱۰ تا ۴۰۰۰ میکرون گفته می‌شود.این ماده در صنعت با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردش کاربردهای بسیار زیادی پیدا کرده است و یکی از رنگ‌های صنعتی مهم به شمار می‌آید. گلس فلیک‌ ابتدا در پوشش‌های اپوکسی برای حفاظت ساختمان‌های فولادی در محیط خورنده ساحلی مورد استفاده قرار گرفت. بعد ازگذشت زمان که رنگ‌ گلس‌فلیک خودش را در شرایط محیطی ناملایم به اثبات رساند،برای پل‌ها و ساختمان‌های فولادی که در محیط‌های خورنده مثل نگهداری مواد شیمیایی و در محیط‌ های آبی شروع به استفاده شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما