مرکز تولید رنگ میانی اپوکسی

شرکت ما به عنوان مرکز تولید و یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان زینک ریچ اپوکسی و رنگ میانی اپوکسی درجه یک است که از زمان های قدیم دارای قدمت بالایی در حوزه تولید و عرضه انواع و اقسام رنگ شیمیایی به مشتریان فعالیت داشته و مرغوب ترین رنگ ها را به مشتریان ارائه می کند بنابراین شما خریداران محترم می توانید با اطمینان از کیفیت محصول، سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید.

مرکز تولید رنگ میانی اپوکسی

معرفی رنگ میانی اپوکسی

معرفی رنگ میانی اپوکسی

رنگ های میانی اپوکسی جزو رنگ هایی می باشد که بر پایه رزین اپوکسی و همچنین ماده سخت کننده پلی آمید می باشد و از ترکیب این مواد تولید می‌شود همچنین این رنگ از راه اکسید آهن میکایی غنی می شود و در نهایت به تولید انبوه می رسد این نوع از رنگ‌ها دارای مقاومت تقریباً خوبی در مواجهه با رطوبت آب و مواد اسیدی و قلیایی می باشد از این رو می توانیم از این نوع رنگ به عنوان یک لایه محافظتی برای پوشش سطوح مختلف استفاده کنیم.

قابل ذکر است که از این نوع رنگ ها می توانیم جهت رنگ کردن سازه های مختلف فلزی مانند پل ها و ستون ها و همچنین خطوط نقل و انتقال آب و گاز و … استفاده کنید و نتیجه ای کاملاً مناسب را به دست آوریم.

جهت استفاده از رنگ های میانی اپوکسی باید این رنگ دو جزئی را در چند بخش با همدیگر ترکیب و استفاده کنیم یعنی در ابتدا باید جزء الف آن را به طور کامل هم بزنیم تا به شکل یکنواخت تبدیل شود و سپس جذب را به آن افزوده نمایید و سپس هر دو جز را با یکدیگر مخلوط کرده و پس از مدت زمان کوتاهی در حدود ۲۰ دقیقه اجازه دهیم تا این ترتیب کاملاً با همدیگر مخلوط و سپس از آن استفاده کنیم و بر روی سطوح مختلف توسط تجهیزات مناسب قرار دهیم.

برای آنکه بتوانید نتیجه بهتری از رنگ آمیزی سطوح بگیرید بهتر است رنگ پلی امید اکسید آهن را از برندها و شرکت های معتبر خریداری کنید که به کیفیت محصولاتشان اطمینان دارید در این صورت دیگر نیازی نیست زود به زود رنگ سطوح را تمدید کنید و هزینه های گزاف بابت این کار بپردازید.

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید

بر اساس تغییرات زیاد قیمت انواع رنگ اپوکسی پلی امید در بازار، نمی‌توانیم قیمت مشخصی برای عرضه این محصول تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.

ولی به طور کلی باید بدانید که اگر رنگ های مذکور به صورت کلی و مستقیم از عمده فروشی ها خریداری شود مطمئنا قیمت تمام شده آن برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد شد و به دنبال آن رضایت مشتریان را در بر می گرد و افراد تمایل بیشتری جهت خرید این نوع رنگ ها ایرانی پیدا می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما