قیمت خرید رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی یکب از انواع رنگ های کاربردی بوده که استفاده از آن به دلیل امتیازات برتری که دارد، روند رو به رشدی را نشان می دهد. خریداران رنگ اپوکسی، همواره پرسش هایی پیرامون قیمت خرید رنگ اپوکسی مطرح می کنند. ما به این خریداران می گوییم که اگرچه پارامترهای متعددی بر قیمت گذاری انواع رنگ اپوکسی تاثیر گذار می باشد، اما این قیمت ها در حالت کلی متناسب هستند و رضایت مشتریان را از خرید جلب خواهند نمود.

قیمت خرید رنگ اپوکسی

کاربرد رنگ اپوکسی چیست؟

کاربرد رنگ اپوکسی چیست؟

رنگ های اپوکسی، به دست آمده از دو جزء هاردنرها و رزین های اپوکساید به دست می آیند. هاردنرها در واقع نقش فعال کننده ها را دارند و برخی از خواص رنگ را بهبود می بخشند. ما رنگ های اپوکسی را به عنوان رنگ های گرماسخت می شناسیم و در صنایع مختلف از آن ها استفاده می کنیم.

رنگ های اپوکسی جزو رنگ های بی نهایت مقاوم و پایدار می باشند.این رنگ ها برخلاف سایر رنگ ها نیازی به حلال ندارند و تنوع رنگی موجود در میان آن ها دست شما را برای انتخاب باز نگه می دارد. از آنجایی که رنگ های اپوکسی مقاومت بی نظیری در برابر سایش دارند، غالباً از آن ها برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده می شود.

کاربرد رنگ اپوکسی:

  • استفاده در تولید کفپوش های صنعتی
  • استفاده در کف پارکینگ ها و موتور خانه ها
  • بهره مندی از آن در آزمایشگاه هایی که دائماً با مواد شیمیایی سروکار دارند.
  • استفاده در قالب کفپوش های اپوکسی
  • کاربرد ان به دلیل تولید مشتقات زیاد و قابلیت اضافه نمودن  انواع پیگمنت ها به رزین اپوکسی می تواند به عنوان پوشش های متنوع به کار رود.

رنگ اپوکسی

شما می توانید انواع رنگ های اپوکسی را با ضخامت های مختلفی که دارند در فضاهای گوناگون به کار ببرید و از پوشش دهی کامل آن بهره مند شوید. دقت داشته باشید که اگر قرار است رنگ اپوکسی مورد نظر شما در برابر نور آفتاب باشد، بهتر است تا پس از اتمام رنگ آمیزی، لایه ای از کیلر پلی اورتان را هم روی آن بکشید تا بدین ترتیب از کیفیت رنگ اپوکسی محافظت گردد.

فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی

فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی رنگ های اپوکسی که امروزه در بازارهای کشورمان ارائه می شود، محصولاتی باکیفیت می باشند. این رنگ ها چسبندگی بسیار عالی در سطوح مختلف داشته و به خوبی انتظارات شما مشتریان از رنگی درجه یک و عالی را برآورده خواهند کرد.

فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی، با فروش نمونه های درجه یک از این رنگ ها، مشتریان زیادی را از نقاط مختلف به خرید جذب کرده است. این فروشگاه در خدمت شماست تا راهنمایی های لازم برای خرید این رنگ ها را به استحضار برساند و کمک کند تا یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید. کافیست تا هم اینک با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما