فروش رنگ خط کشی اسفالت خیابان

خط کشی های وسط خیابان باعث می شود تا عبور و مرور با ایمنی بالا صورت بگیرد و هر کس بتواند با حق تقدمی که دارد از خط کشی عبور کند.‌ برای کشیدن این خطوط استفاده از رنگ خط کشی اسفالت بهترین گزینه بوده که توسط فرچه بر روی خطوط مورد نظر قرار می گیرد.

طیف رنگی این محصول گسترده بوده و به همین دلیل مصارف زیادی را به خود اختصاص می دهد. فروش این رنگ به صورت عمده قیمت مناسبی دارد. 

فروش رنگ خط کشی اسفالت خیابان

دسته بندی انواع رنگ خط کشی

دسته بندی انواع رنگ خط کشی

در بازار انواع رنگ خط کشی خیابان موجود می باشد که از نظر جنس و کارایی به ۲ دسته تقسیم می شوند. 

  1. پایه آب
  2. پایه روغن

طیف رنگی در آنها بسیار گسترده است و از همین رو مشتری می تواند متناسب با نیاز و مصرف خود خرید را انجام دهد. این رزین ها به ۳ دسته تقسیم بندی می شوند و هر کدام مصارف خاص خود را دارند. 

  1. سرد اکسیرپرگاس
  2. گرم اکسیرپرگاس
  3.  چند جزیی اکسیرپرگاس

نمونه های سرد اغلب برای خط های ممتد و منقطع و همچنین خطوط بین شهری و جاده ها استفاده می شود. نمونه های گرم به سرعت خشک می شوند و برای خط کشی خیابان ها و اتوبان ها پر رفت و آمد بهترین گزینه هستند. نمونه های چند جزئی دارای ساختاری منحصر به فرد هستند و چسبندگی بالایی روی آسفالت و بتن دارند. 

این رزین های صنعتی مقاومت بالایی در مقابل بارش و نوسانات جوی دارند به همین دلیل به راحتی پاک نمی شوند. 

بازار خرید رنگ خط کشی اسفالت

بازار خرید رنگ خط کشی اسفالت

امروزه بازار خرید رنگ خط کشی آسفالت رونق زیادی پیدا کرده است. به دلیل رقابتی بودن بازار رنگ در داخل و خارج از ایران، تولید کنندگان زیادی در سراسر ایران اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تا بتوانند با علاوه بر تامین نیاز بازار آن را برای صادرات به کشورهای دیگر مهیا کنند. این امر با درامد ارزی که به همراه دارد به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند و زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند.

اگر خریدار این رزین های استاندارد هستید و می خواهید آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید بهتر است خود به صورت مستقیم به سراغ تولیدی و یا فروشگاه اینترنتی بروید و خرید خود را انجام دهید تا برای شما مقرون به صرفه باشد. چون نرخی که تولیدی مشخص می کند مناسب تر از بازار است.

خرید و فروش اینترنتی مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرد و افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند با استفاده از خدماتی گسترده می توانند در زمانی کوتاه و هزینه ای کم احتیاجات خود را برطرف کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما