خرید رنگ خط کشی پارکینگ اداره جات

برای تفکیک ماشین الات و سواری های کارمندان اداره جات در پارکینگ ها چه تدابیری اندیشیده اید ؟ خرید رنگ خط کشی ویژه پارکینگ اداره جات از طریق گروه بازرگانی ایمن رنگ تاپ انجام می گیرد. خطوط مورب و قائم سفید و زرد روی اسفالت ایجاد کنید و براحتی ماشین خود را پارک کنید. و راحتی و امنیت  را برای همکاران  کارمند خود در محل کارشان به ارمغان بیاورید.

خرید رنگ خط کشی

رنگ خط کشی پارکینگ اداره جات

رنگ های خط کشی که برای تفکیک بکار می روند برای سطوح های مختلف فرق مس کنند. برای سطوح اسفالتی از رنگ ترافیکی دوجزئی و ترافیکی استفاده می کنند. و همچنین اگر مقدور باشد و دستگاه دم دست باشد می توان از رنگ گرم نیز بهر جست و لی بیشتر خط کشی ها به وسیله ی رنگ دوجزئی و رنگ ترافیکی سرد تک جزئی استفاده می شود. برای سطوح سیقلی و سنگی  از رنگ های اپوکسی و پلی یورتان استفاده می شود. برای سفارش و خرید رنگ خط کشی در کنار شما هستیم.

خرید رنگ خط کشی

خرید رنگ خط کشی چطور انجام گیرد ؟

مقدار و حجم سفارش خودتان را بنا به نیاز خود مطرح کنید و متراژ مورد نیاز را اندازه گیری کنید و با ما تماس بگیرید تا در خرید بهترین رنگ و مقرون به صرفه ترین ان شما را راهنمایی کنیم. بعداز مشاوره و سوال حواب بین ما رنگ مورد نظر شما انتخاب می شود. و سفارش شما در اسرع وقت به شهرستان یا محل زندگی شما  ارسال می گردد. امیدواریم که بتوانیم خدمات درخور و شایسته ی هم وطنان عزیزداشته باشیم.  روسای محترم اداره جات برای راحتی خود و کارمندان و نظم بیشتر در محیط کار اجرای رنگ خط کشی را برای پارکینگ ها به تعویق نیندازید.

خرید رنگ خط کشی

بهترین رنگ خط کشی پارکینگ

  • دوام و مقاومت عالی در مقابل بارگذاری و تردد ماشین الات داشته باشد.
  • به زودی تغییر رنگ ندهد و رنگ ان مرده به نظر نرسد.
  • قابلیت دید در شب و روز داشته باشد.
  • مهمترین مساله در رنگ ترافیکی چسبندگی به سطح زمین است.
  • قابلیت سر خردن حتی الامکان نداشته باشد
  • دوام کافی در مقابل شستشو داشته باشد.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما