ایمن رنگ تاپ تولید کننده و فروشنده رنگ های ترافیک

ایا به دنبال یه تامین کننده  و فروشنده رنگ ترافیک هستید؟ ایا از قیمت رنگ های ترافیک سر در می اورید؟ ایا می دانید هر ساله چقدر هزینه می کنیم تا یکسری علائم افقی برای جاده ها تامین کنیم تا جان انسانها نجات پیدا کند؟ ایا رنگ های خط کشی مقرون به صرفه هستند یاچراقهای عمودی کنار بلوارها و جاده ها به صرف هستند که استفاده کنیم؟ ایمن رنگ تاپ در حوزه ی خط کشی راهها فعالیت می نماید و اماده تامین رنگ خط کشی سرد و گرم برای پیمانکاران حوزه ی خط کشی است.

فروشنده رنگ ترافیک

فروشنده رنگ ترافیک

همانطور که در بالا یاد اور شدیم،ایمن رنگ تاپ امادگی دارد،انواع رنگ ترافیکی سرد و گرم را برای هم وطنان عزیز فراهم نماید.همانطور که می دانیم بدلیل نوسانات شدید ارزی مشکلات زیادی برای  مجریان رنگ خط کشی ،تولید کنندگان رنگ ترافیکی و حتی تامین کنندگان مواد اولیه رنگ بوجود امده است. اصلا بعضی از تامین کنندگان رزین ها و پیگمنت ها بی خیال شده اند و رزین هایی مانند هلیوس که یک زمانی بازار ایران را در قبضه خود داشت اصلا وارد نمی شود. اگر هم کسی ادعای وجود این گونه رزین ها درتولیدات خود بنماید بعضی از  ما ها شاخ در میاوریم.

فروشنده رنگ ترافیک

دغدغه تولید کننده گان رنگ های ترافیک

دغدغه های اصلی ما تولید کنند گان ارائه ی  رنگ با قیمت ارزان و با کیفیت و دارای ماندگاری خوب است. که بتوانیم تائیدیه ناظران محترم راهسازی را اخذ نماییم. همانطور که میدانیم همه دوست دارند ارزان بخرند. اما چه ارزانی؟ و به چه قیمتی ؟ ایا به قیمت حیف میل شدن بیت المال تمام شود؟یا به قول خودمانی یه فیس سه متری یا چهار متری به وسیله ماشین های خط کشی انجام شود. و خدا خدا کنیم که ترددی صورت نگیرد تا رنگ ما ماندگار شود.ر متاسفانه بایدعرض کنیم که اولا بدلیل گران بودن مواد اولیه و قیمت تمام شده رنگ خط کشی و فشاری که از طرف کارفرما به پیمانکار تحمیل می شود، ان چیزی که باید اجرا شود،و قابلیت ماندگاری داشته باشد ،اجرا نمی شود.

فروشنده رنگ ترافیک

قیمت رنگ ترافیک ترموپلاستیک گرم

هرچند هزینه خط کشی های گرم حدود دوتا سه برابر خط کشی های سرد می باشد،اما به دلیل دوام زیاد و افزایش دید در حد قابل توجه ، و پتانسل حفط اقتصاد و امنیت ترافیکی این مواد در بسیاری از موارد به عنوان جایگزین مناسب مطرح می شوند. در حال حاضر در اواخر 97 این رنگ ها  را میتوان از قیمت 15000 تومان تا 33000 تومان تهیه کرد. بعضی از رنگ های خارجی هم به میانگین 20 تا 26 هزار تومان قابل تهیه است.فقط با ایمن رنگ تاپ  تماس بگیرید. نگران نباشید.

فروشنده رنگ ترافیک

اجرای رنگ های ترافیک سرد پایه اب

  • سرعت باد باید بیشتر از 10 کیلومت بر ساعت باشد.
  • رطوبت نسبی محیط کمتر از 70 در صد باشد.
  • دمای هوا و سطح روسازی بیش از 20 در جه سانتی گراد باشد.
  • در فرایند خشک شدن باید به اندازه کافی از خطوط رنگ شده محافظت گردد.
  • از اجرا بر روی اسفالت مرطوب خود داری شود.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما