پخش کننده 5 نمونه رنگ مخصوص خط کشی خیابان

ما پخش کننده و فروشنده و یا عرضه کننده  بیش از 5 نمونه رنگ مخصوص خط کشی خیابان بر روی اسفالت  هستیم. هرچند انواع دیگر رنگ خط کشی نیز برای تفکیک م مشخص کردن مسیر ها استفاده می شود. ولی انواع رنگ هایی که مرسوم بوده را می توان این 5 نمونه نام برد. به جهت اشنایی با هریک این نوع رنگ ها با شما تفکیک بیان کرده و دوام و ماندگاری انها و قیمت انواع رنگ ترافیکی را بررسی می کنیم.

5 نمونه رنگ مخصوص خط کشی خیابان کدام است ؟

  1. رنگ ترافیکی سرد تک جزئی پایه اب
  2. رنگ ترافیکی سرد تک جزئی پایه حلال
  3. رنگ ترافیکی سرد چند جزئی (دو -سه جزئی )
  4. رنگ ترافیکی گرم (اسکرید – اکستروژن -اسپری )
  5. رنگ ترافیکی پریفاب یا پریمارک

رنگ مخصوص خط کشی خیابان

ماندگارترین رنگ مخصوص خط کشی خیابان کدام است ؟

از میان رنگ هایی که روی کف اسفالت خیابان و راهها  استفاده می شود، بهترین و ماندگارترین ان رنگ خط کشی گرم می باشد ، که این رنگ ابتدا به صورت پودر بوده  زمان اجرا گرم می شود و به صورت مذاب روی اسفالت ریخته می شود. از دیگر خصوصیات ان  این است که بعد از اجرا سریع خشک شده و در ضخامت های بین 2500 تا 3000 میکرون  قابل اجراست. خصوصیات ان را با ادتیوها و موادی می توان افزایش یاکاهش داد. این رنگ ها بیش از سه سال دوام داشته و قابلیت بازیافت دارند و درمواردی درصورتی خرابی  موضعی می توان براحتی ترمیم کرد. رنگ پیش ساخته یا پریمارک نیز جزء این دسته قرار می گیرد و ما نوارهایی به عرض 12 سانتی متر  یا مانند پیش ساخته شکل زیر برای شما تمی توانیم برای شما تامین کنیم.

رنگ مخصوص خط کشی خیابان

ارزانترین رنگ مخصوص خط کشی خیابان

از رنگ های مهمی که این روزها رواج دارد، و همه استفاده می کنند رنگ ترافیکی سرد تک جزئی پایه حلال می باشد که در واقع ارزانترین رنگ می باشد هر چند ماندگاری کوتاه مدت روی اسفالت دارد ولی به دلیل ارزانتر بدن کارفرمایان تمایل بیشتری به استفاده از انها دارند. چون نسبت به رنگ های دیگر اجرای ساده تر و تجهیزات ان فراوان می باشدو. هرچند به دلیل نوسانات شدید ارزی اکثر پیمانکاران این حوزه دستگاههای خود را می فروشند ولی باز هم این رنگ ها مشتری بیشتری دارد. از میان رنگ های سرد رنگ سرد دوجزئی به دلیل وارداتی بودن ماده اصلی مونو مر که دران بکار رفته است،بیش از  1.5 برابر، قیمت رنگ سرد ترافیکی است.

رنگ مخصوص خط کشی خیابان

پخش عمده رنگ مخصوص خط کشی خیابان برای سلایق مختلف

اگر نیاز به هریک از انواع رنگ خط کشی داشتید مابه صورت عمده در سراسر ایران پخش می کنیم. رنگ سرد کمترین ماندگاری و رنگ گرم بیشترین ماندگاری را دارد و قیمت رنگ ترافیکی سرد در بعضی موارد  بالاتر از رنگ گرم بوده ولی هزینه اجرای ان نسبت به رنگ گرم پایین تر است. بنابه پولی که کارفرما در اختیار شما قرار داده و توقعی که  از ماندگاری رنگ خط کشی خیابانها دارید،با ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنیم و بتوانید مطابق با سلایق شما  و تجهیزات رنگ امیزی  و حتی نوع منطقه ای که اجرا می کنید برای شما مشخص می کنیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما