تولید و فروش رنگ خط کشی جاده ها

رنگ خط کشی جاده یکی از رنگ هایی است که نیاز اصلی بازار است و همواره یکی از پر مصرف ترین رنگ ها به شما می رود .تولید رنگ خط کشی جاده و خرید و فروش رنگ خط کشی جاده ها را در دستور کار خود قرار دادیم و رنگ های سرد و گرم و رنگ دوجزئی ترافیکی روی اسفالت ها و معابر و کف های بتنی را از ما بخرید .

رنگ خط کشی جاده ها در ایران

از جمله نکاتی که باید در راجع به رنگ خط کشی بدانیم این است که قریب به 70 درصد مواد اولیه که در ساخت رنگ خط کشی استفاده می شود می توان در ایران یافت از جمله رزین ها و کبالت و گلاسبید ها و … فقط پاره ای از پیگمنت ها و پر کننده ها واروزین ها که برای ساخت انها در ایران توجیه اقتصادی وجود ندارد وارداتی هستند. بنابراین ایران ظرفیت تولید رنگ خط کشی خوبی دارد.

تولید رنگ خط کشی جاده

در بحث تولید رنگ خط کشی جاده باید بدانیم که این رنگ ها یکی از سخت ترین و در حین حال اسانترین رنگ ها ست. میکس کردن مواد اولیه اسان است ولی بحث پخت و توجه به پارامترههای کیفی و کمی رنگ در ازمایشگاه و توجه به پارامترههای استاندارد رنگ خط کشی که مورد قبول ایران و اروپا و جهان است مهم است. تولید کننده گان رنگ های خط کشی در ایران زیاد است ولی کارخانه های تولید کننده رنگ خط کشی جاده ها یی که بخش تحقیق و توسعه داشته باشند کم می باشد.

فروش رنگ خط کشی جاده ها و خیابان ها

ما فروشنده رنگ خط کشی جاده های اسفالتی و معابر و خیابان ها هستیم وچه در بحث صادرات و چه در بحث خرید رنگ خط کشی به صورت عمده و خرده در داخل ایران در خدمت پیمانکاران رنگ خط کشی هستیم جهت تامین رنگ مورد نیاز خود با ایمن رنگ تاپ تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما