تولید رنگ خط کشی جاده و دلیل افزایش قیمت ان

ایا می دانید که بیش از 10 درصد چرخش مالی صنعت رنگ درایران مربوط به  تولید رنگ خط کشی جاده  و علائم افقی است ؟  و دلیل افزایش قیمت ان درسال 98 چیست ؟ ظرفیت های تولید رنگ بخصوص رنگ های  صنعتی و ساختمانی درایران زیاد بوده و ما به واقع ظرفیت این را داریم که به یکی از مرجع های مواصلاتی در دنیا در زمینه صنعت رنگ باشیم به شرطی که کارخانه داران و تولید کنندگان رنگ در ایران بتوانند در مقابل خود تحریمی ها و نوسانات شدی قیمت ها دوام  بیاورند و دولت نیز کمر همت را به این قشر ببندد تابتوانم صادرات خوبی از این رنگ را شاهد باشیم .

رنگ خط کشی جاده

تولید رنگ خط کشی جاده درکارخانه

متاسفانه درسال 98 با وجود افزایش راههای مواصلاتی ، تولید رنگ خط کشی به نصف رسیده و چون تقاضا و تولید باهم موازی پیش نمی روند ظرفیت های تولید رنگ به نصف تقلیل پیدا کرده است .برای تولید رنگ خط کشی باید 10 تا 12 اجزا باهم ترکیب شوند که بیش از 8 مورد از این اجزا وارداتی هستند و 5 ایتم در داخل تولید می شود که برای تولید ان متر یالهای لازم وجود ندارد که این متریالها نیز از خارج وارد می شود پس در عمل نزدیک به 70 درصد مواد اولیه  رنگ خط کشی یا سایر رنگ های تولیدی در ایران وارداتی هستند . و اگر  سایر مشکلات در ایران را به ان بیافزائیم مشکلات عدیده ای داریم . مانند نمونه ادر اصل تولد کنندگان رنگ در ایران مواد اولیه را میکس کرده و تحت یک یا چند فرمول مشخص تولید می کنند و بخش تحقیق و توسعه را انگشت شماری از تولید کنندگان دارند.

رنگ خط کشی جاده

عوامل مهم در کیفیت و دوام رنگ خط کشی جاده ای

  • انتخاب رنگ مناسب باتوجه به شرایط کاربردی
  • کیفیت اسفالت
  • اماده سازی سطح
  • شرایط اب و هوایی در هنگام خط کشی
  • دمای سطح اسفالت در هنگام خط کشی
  • نوع ماشین الات رنگ امیزی
  • زمان رنگ امیزی جاده
  • بازرسی هنگام رنگ امیزی جاده
  • ترافیک وسیله ی نقلیه

فروش رنگ خط کشی جاده به صورت تناژی

در صورت تمایل به خرید رنگ خط کشی جاده اصلاح شده می توانید با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل بفرمائید ما در زمینه فروش  رنگ جاده ا ی تحت استاندارد پژوهشگاه پلیمر ایران  واجرای ترافیکی تخصص و تجربه های زیادی داریم ومی توانیم  در کنار شما مشاور باشیم. هر حجی را طبق سفارش و حتی قیمت رنگ خط کشی  دلخواه شما و یا اینکه انتظارات مشتری از مدت ماندگاری رنگ خط کشی تولید می کنیم.قبل از درخواست یا تمایل به سفارش کلی نمونه ای از رنگ جاده ها  برای شما ارسال می شود .

رنگ خط کشی جاده

دلیل افزایش قیمت رنگ خط کشی جاده و خیابان

یکی از دلایل افزایش قیمت رنگ خط کشی جاده یا رنگ های دیگر درایران بحث خود تحریمی است که شرکت های وارد کننده یا تولید کننده مواد اولیه به بهانه افزایش قیمت  مواد اولیه ان را انبار کرده و در زمانی که اوج مصرف رنگ های ترافیکی یا خط کشی است ککم وارد بازار می شود و به شرکت های داخلی مثل پتروشیمی ها که مرجع اصلی مواد اولیه هستند نمیشه اطمینان و تکیه کرد و به شرکت های رزین ساز داخلی هم تحت تاثیر این مسائل با تولید کننده ها کمتر همکاری کرده موجب افزایش قیمت رنگ خط کشی می شوند .که اصلا افزایش قیمت رنگ خط کشی در سال 98 اصلا قابل مقایسه با سالهای قبل نبوده است.و با این وجود بعضی از شرکت های تولید کننده رنگ خط کشی  حدود 10 درصد سال گذشته تولید رنگ ترافیکی داشته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما