نرخ اخرین قیمت رنگ ترافیکی

در بررسی نرخ اخرین قیمت رنگ ترافیکی در می یابیم که قیمت خرید رنگ ترافیکی برای خریدار ان در ماههای اخیر پس از نوسانات حدود 6 ماهه به ثبات رسیده است و امیدواریم که جریانهای سیاسی روی قیمت رنگ خط کشی خیابان تاثیر چندانی حداقل در سال 98 نداشته باشد و بازا ر رنگ ترافیکی روی خوش ببیند و پیمانکاران رنگ های خط کشی متضرر نشوند.با توجه به این نوسانات ارز و ثبات ان در این خبر قیمت رنگ های ترافیکی را برای مشتریان عزیر بررسی می کنیم.

قیمت رنگ ترافیکی

بهترین رنگ ترافیکی چیست ؟

از نظر کلی بهترین رنگ ترافیکی یا خط کشی ان است که استاندارد های تعریف شده را در ازمایشگاههای پلیمر ایران پاس کرده باشد و رنگ مذکور  دارای تائید یه سازمان راهداری باشد بنابراین بهترین رنگ از نظر کلی باید در حد استاندارد باشد . ولی در ایران به دلیل اینکه در پایان سال 97 و اوایل سال 98 قیمت رنگ ترافیکی به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و حتی دلال بازی  شدا بالا رفت و حدود دوبرابر قیمت قبلی  شده است  و پیمانکاران با قیمت های قبلی کار می کنند و کارفرمایان محترم براحتی زیر بار این قضیه نمی روند بنابراین مجبورند با قیمت پایین تر کار کرده ولی حدود استاندارد را رعایت نمایند بنابراین یک درجه پایین تر از حد استاندارد خرید را انجام می دهند. برای اطلاع از قیمت استاندارد و حتی یک درجه پایین تر از حالت استاندارد به ما زنگ بزنید.

قیمت رنگ ترافیکی

رنگ ترافیکی ضعیف و مقاوم

ضعیف ترین رنگ ترافیکی را برای راههای موقت استفاده می کنند معمولا از رنگ های تک جزئی سرد استفاده می شود و طبق معمول این رنگ قیمت پایین تر ی دارد و با ضخامت کمتر اجرا شده و انتظار دوام زیادی از ان نداریم و معمولا تا سه ماه یا کمتر دوام می اورند. مقاومترین و پایدارترین رنگ هایی که اجرا می شود و انتظار ماندگاری زیادی داریم رنگ های پیش ساخته یا پریمارک و یا پریفاب  می باشد که در ضخامت 3000 میکرون یا 3 میلی متر قابلیت اجرا دارند و از خانواده های ترموپلاستیک گرم هستند به صورت ورقه های سه میلی متری اماده و قابلیت اجرا دارند و تا سه سال  و بیشتر قابلیت بهره برداری دارند.

قیمت رنگ ترافیکی

بررسی نرخ اخرین قیمت رنگ ترافیکی

همانطور که مستحضر هستید تنوع رنگ های خط کشی با توجه به انتظارات کارفرما از مدت بهره برداری زیاد است  و هر روزه به تعداد شان افزوده می شود و طبق اخرین اطلاعات ما در کشورهای پیشرفته صنعتی رنگ های بر پایه اب پابه عرصه گذاشته شده اند و استفاده  این رنگ هایی دوستدار محیط زیست با توجه به امکانات موجود در این کشورهها رو به افزایش است و در ایران نیز زیر  ساخت هایی  فراهم شده و شرکت هایی اقدام به تولید این رنگ ها می نمایند. قیمت رنگ ترافیکی سرد خوب و استاندارد 28000 هزار تومان است ولی رنگ های سردی  که در بازار معامله می شوند قیمت هر کیلو 23000 هزار تومان دارند. قیمت رنگ ترافیکی گرم خوب از 17000 تومان تا 38000 تومان بسته به کیفیت و برند معامله می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما