قیمت رنگ ترافیکی زرد دو جزئی و تک جزئی

در بررسی قیمت رنگ ترافیکی در سال  98 ایا می دانید قیمت ها رنگ های خط کشی چقدر است؟ در این جا دو بحث مطرح می شود یک بحث کیفیت مد نظر است و یکی دیگر  بحث قیمت مطرح می شود. بالاخره باید در این میان کسانی هستند که هم بحث کیفیت براشون مهم است و هم بحث قیمت و کسانی هم هستند که کیفیت و ماندگاری برایشان در اولویت هست. میان این همه سلایق باید قیمت رنگ ترافیکی گرم و سرد زرد و تک جزئی و دوجزئی را حدث بزنیم.

قیمت رنگ ترافیکی زرد تک جزئی

این روزهای پایانی سال رقابت برسر قیمت شروع شده و همه ی تولید کنندگان سعی دارند قیمت های تولیدی خود را پایین بیاورند تابیشتر سود کنند.ولی در حال حاضر بهترین رنگ ترافیکی با فام زردو پایه حلال را کیلویی 25000 تومان و پایین ترن قیمت کیلویی 170000 تومان می توانید تهیه کنید.و رنگ های ترافیکی با فام پایه اب نیز کیلویی 18000 تومان برای شما تهیه و تولید  می کنیم.

رنگ ترافیکی زرد

قیمت رنگ ترافیکی دوجزئی زرد

در بررسی قیمت رنگ خط کشی دوجزئی زرد باید به این مساله توجه داشت که هم قیمت هاردنر که بصورت پودر هست و با و رنگ نیز دران دخیل است و از 28000 تومان تا 35000 تومان هر کیلو درب کارخانه به فروش می رسد.در صورت نیازمی توانید با ما در میان بگذارید تا برای شما تهیه کنیم.برای هر نوع مشتری امادگی همکاری داریم.

رنگ ترافیکی زرد

خصوصیات رنگ ترافیکی زرد خوب

  1. رزین مهمترین بخش یک رنگ خوب است.
  2. بالای 50 درصد رنگ تر باید بعد از خشک شدن بماند.
  3. جرم نگرفتن رنگ خیلی مهم است.
  4. ماندگاری رنگ و چسبندگی ان نیز باید در اولویت باشد.
  5. باید متناسب با شرایط اب و هوایی فرموله و تولید شود.
  6. ترک بر نداشتن ان و پاشش به اندازه گلاسبید روپاش
  7. میزان بازتاب رنگ در شب باید در حد قابل قبولی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما