نمایندگی فروش رنگ جداول بتنی در شهرشما

پوشرنگ چیست ؟ پوش رنگ مخصوص جداول بتنی خیابانها ومعابر را از ما خرید کنید. ما  دارای نمایندگی فروش رنگ جداول بتنی برندهای مختلف در شهر شما هستیم .این رنگ به عنوان پوشش دهنده جهت سطوح بتنی و خاص بلوارها و زیباسازی پارک ها طراحی شده اند.این رنگ ها بر پایه رزین اکریلیک پایه اب و رزین های الکیدی طراحی شده است. تمامی این رنگ ها را  می توانید از ایمن رنگ تاپ خرید کنید.

رنگ جداول بتنی

نمایندگی فروش رنگ جداول بتنی

چرا نمایندگی فروش رنگ جدول ؟  چون گروه تجاری ایمن رنگ تاپ با بیشتر تولید کنندگان رنگ جدولی همکاری دارد و از این لحاظ توانسته بهترین رنگ های جدولی را به خریداران عرضه نماید.کافی است با عاملین فروش ما تماس بگیریدو مقرون به صرفه ترین رنگ ها را برای شما فراهم می کنیم. نگران پول خود نباشید می توانیم انواع رنگ ها را در شهر شما تحویل دهیم. درصورت نارضایتی ظرف 48 ساعت بعد از برگشت بار را برای شما بر می گردانیم.

معرفی انواع رنگ جداول بتنی

یکسری از رنگ جدولی خیابانی هستند که نیاز به تینر دارند و بر پایه رزین های الکیدی هستند.که به عنوان پوشش دهنده و جهت زیبا سازی شهر ها در خصوصا در ایام عید بکار می روند.این رنگ ها در سه سطح مختلف رنگ روغنی براق و نیمه براق و مات  هستند و به فروش می رسند.و یک سری از رنگ های جداول خیابون ها هستند که بر پایه اب طراحی شده اند. و در 4 سطح مختلف هستند و به فروش می رسند.

رنگ جداول بتنی

رنگ پوشش دهنده جداول بتنی خیابانی بر پایه حلال

  • رنگ جدولی روغنی یا الکیدی براق ،بارک
  • رنگ جدولی روغنی یا الکیدی نیمه براق ،بارک
  • رنگ روغنی یا الکیدی مات بارک
  • رنگ جدولی الکیدی سازه رهاورد دنا

رنگ جداول بتنی

رنگ پوشش دهنده جداول خیابان بتنی

  1. رنگ جدول اکریلیک پایه اب بارک ، سطح 1
  2. رنگ جدول اکریلیک پایه اب بارک ،سطح 2
  3. رنگ جدول اکریلیک پایه اب بارک، سطح 3
  4. رنگ جدول اکریلیک پایه اب تیس(نانو)
  5. رنگ جدول پایه اب صباشیمی اریا
  6. رنگ جداول بتنی  پارس اطلس اکسیر فام

رنگ جداول بتنی

رنگ های پوشش دهنده جداول و مزایای ان

رنگ های جدولی بارک ضمانت ده ساله پس از فروش دارند. کجای دنیا اینقدر ضمانت می دهند؟ رنگ های جدولی تیس به دلیل خاصیت نانویی ان طول عمر زیادتری دارند وکاملا بی بو و دوستدار طبیعت هستند.و نیاز به پرایمر ندارند. قابل شستشو و مقاوم در برابر اشعه u v هستند. و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما