خرید رنگ الکیدی هواخشک درجه یک

رنگ آلکیدی هوا خشک رنگی درجه یک برای ایجاد خیابانی با ایمنی ترافیکی بایستی از تجهیزات خاصی بهره گرفت. خرید رنگ الکیدی هواخشک رنگی درجه یک با فام های مختلف از جمله سفید و زرد و سبز و..که جهت زیبا سازی و تفکیک خیابانها از پیاده رو  بکار می رود، می توانید به سایت ایمن رنگ تاپ سر بزنید.انواع رنگ جدولی خیابانی اماده فروش می باشد.

رنگ الکیدی هواخشک

رنگ الکیدی هواخشک درجه یک

رنگ آلکیدی با رزین های آلکید و تولید در فام های مختلف، دوام بالایی داشته و با توجه به استفاده روی فلز یا سطح آسفالت و قرار داشتن در معرض هوای آزاد، باید مقاومت بالایی از خود نشان دهد.همچنین یکی از قابلیت هایی که باید این نوع رنگ ها داشته باشند، توانایی خشک شدن سریع بوده که باعث می شود گرد و غبار به خود نگیردو در صورت بارندگی سریع خشک می شود.بنابراین استفاده از رنگ الکیدی هوا خشک بارک را به شما توصیه می کنیم.که انواع مختلفی در چند سطح تولید و عرضه می شود.

رنگ الکیدی هواخشک

خرید رنگ الکیدی هواخشک

برای خرید رنگ جدولی  الکیدی هوا خشک  به ما زنگ بزنید،توانایی تامین رنگ جدولی را برای شما داریم. جهت زیبا سازی خیابانها و شهر خودتان  در ایام عید 98 با کارشناسان ما مشاوره بگیرید.هر کیلو رنگ الکیدی هواخشک بارک حدود 5متر مربع جدول بتنی را پوشش می دهد. و مطابق با استاندارد می باشد.و ده سال ضمانت پس از فروش را دارا می باشدوخرید تان را بی واسطه و قیمت مناسب درب کارخانه از ما بگیرید.

رنگ الکیدی هواخشک

مزایای رنگ الکیدی هوا خشک بارک

  • رنگ جدولی بارک ضمانت ده ساله را برای مصرف کننده ارائه می دهد.
  • کاربردهای رنگ های الکیدی یا روغنی در کشور زیاد است.
  • اجرای بسیار اسان و بدون درد سر دارد.
  • درتمام مناطق ایران قابل استفاده است.
  • با 10 تا 15 درصد تینر رقیق می شود.
  • در سه سطح مختلف ارائه می شود.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما