قیمت چسب اپوکسی دوجزئی ترافیکی

چسب ترافیکی که برای چساندن علائم افقی به سطوح اسفالتی و بتنی توصیه می شوند قیمت چسب اپوکسی دوجزئی ترافیکی بر حسب کیلوگرم حدود 30 هزار تومان می باشد و بسته به کیفیت ان و برند ان می تواند بالا برود. که به صورت مایع و پودری در بازار وجود داشته و برای چسباندن چشم گربه ای اسفالت برامده و حتی بازتا ب شونده روی اسفالت بکار می رود.

چسب اپوکسی چیست ؟

چسب اپوکسی با پلیمر دار کردن رزین اپوکسی و هاردنر تحت پخت بوسیله واکنش دوجزء و رزین و هاردنر و پیوند کوالانسی به وجود امده و این واکنش حرارت زا موجب تشکیل پلیمر مقاوم و سخت می گردد و این خاصیت خوب باعث شده که به طیف وسیعی از مواد بچسبد و این چسب به گنه ای توسعه یا فته که با تمام شرایط سازگار باشد .برخی از مهمترین عملکردی که دارد مقاومت در برابر اب و حرارت و عایق بودن حرارتی و مکانیکی است یعنی در مقابل ضربه و سرد و گرم شدن مقاوم است.برای دریافت قیمت چسب ترافیکی با ما تماس بگیرید.

بسته بندی چسب دوجزئی چشم گربه ای

چسب دوجزئی ترافیکی معمولا به صورت بسته های 2.5 و 5 کیلویی عرضه می شود چرا که بعد از باز کردن ان و مخلوط با هاردنر تحت هیچ شرایطی سفت شدن ان متوقف نمی شود و به خاطر همین است که در بسته بندی با وزن بالا قابل عرضه نیست ولی می توانیم بسته به نیاز مشتری وزن چسب را افزایش داده و در بسته های با وزن بزرگتر عرضه کنیم.

قیمت چسب اپوکسی دوجزئی

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت چسب اپوکسی دوجزئی درسال 98 و درب کارخانه با برند های ایرانی و با ضمانت 6 ماهه هر کیلو از 30 هزار تومان شروع می شود و می توان بسته به کیفیت و ماندگاری بیشتر، قیمت ان افزایش یابد.این قیمت به صورت عمده بوده و سفارش تولید بالای 200 کیلو پذیرفته می شود. همراه این چسب ها به چشم گربه ای های یک طرفه و دو طرفه نیز به فروش می رسد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما