فروش چسب دوجزئی ترافیکی با کیفیت عالی

خرید و فروش چسب دوجزئی ترافیکی با قیمت درب کارخانه تولیدی چسب ترافیکی و با قدرت  چسبندگی فوق العاده  در شرکت ایمن رنگ تاپ انجام می گیرد و شمامی توانید به راحتی و بدون دردسر اقلام درخواستی خود را با کارشناسان فروش مطرح نمائید . هر حجمی را می توانیم برای شما تامین نمائیم. لطفا به سایت ما سر بزنید. ما فروشنده چسب ترافیکی برای چساندن چشم گربه ای ها روی سطح اسفالت اماده همکاری هستیم.

چسب دوجزئی ترافیکی چیست ؟

این محصول بر پایه رزین اپوکسی تهیه می شود و با توجه به فرمول ساخت ان از طرف تولید کننده چسب ترافیکی ، می تواند نسبت خلوط شدن چسب  هاردنر تغییر پیدا کند. کارائی ان فقط برای زمانی است که بتوانبم به اندازه دستور کارخانه سازنده چسب و هاردنر را بتوانم با هم مخلط نمائیم. این چسب به دلیل قدرت چسبندگی عالی و فوق العاده ای که دارد بر روی سطوح اسفالتی و بتنی دوام خوبی دارد و تغییر شرایط اب و هوائی و کم زیاد شدن دمای هوا و رطوبت روی کیفیت محصول اثر چندان زیادی نمی گذارد.این مایع تا دو میلی متر هم جوابگوی کار شما خواهد بود و معمولا جهت چسباندن چشم گربه ای ها استفاده می شود. و به صورت دوجزء به فروش می رسد.

چسب دوجزئی ترافیکی

روش اجرا با چسب دوجزئی

  • این محصول به شکل مایه است
  • نام دیگر ان چسب اپوکسی مایع است
  • یا چسب اپوکسی دوجزئی
  • محل اجرا را پاکسازی کنید.
  • دوجزء را به اندازه کافی و دستور کارخانه به مدت سه دقیقه به هم بزنید
  • و بوسیله کاردگ از 2 میلی متر تا بیشتر روی سطح مورد نظر بچسبانید.

چسب دوجزئی ترافیکی

چسب دوجزئی ترافیکی در چه صورت کیفیت عالی خواهد داشت؟

اگر اختلاط چسب و هاردنر به خوبی انجاام نگیرد یعنی طبق دستور کارخانه سازنده ان انجام نگیرد نمی توان مطمئن شد که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم اگر این کار به نحو احسن انجام گیرد ما می توانیم مطمئن شویم که یک چسب ترافیکی با قدرت چسندگی عالی را خواهیم داشت و دراثر رفت امد ماشین الات چشم گربه ای ها تکان نمی خورند پس اختلاط دوجزئ چسب و هاردنر مهمترین مساله است . این چسب را می توانید به صورت اینترتی از فروشگاه چسب ترافیکی خرید کنید و با پرداخت انلاین نیز فروش چسب ترافیکی دوجزئی  به صورت عمده انجام می گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما