قیمت خط کشی اسفالت در رنگ امیزی

ایا می دانید قیمت خط کشی اسفالت چطور محاسبه می شود ؟ با توجه به تنوع رنگها روش های اجرا و خط کشی روی اسفالت متفاوت می شود. با توجه به درخواست های کارفرما شرایط اجرا و نوع رنگ ترافیکی متفاوت می شود .

انواع خط کشی اسفالت

  • رنگ امیزی اسفالت با رنگ سرد تک جزئی ترموپلاست بوسیله دست
  • رنگ امیزی اسفالت با رنگ سرد ترموپلاست بوسیله دستگاه خط کشی
  • رنگ امیزی رنگ دوجزئی که با هاردنر خشک می شود بوسیله دست
  • خط کشی رنگ دوجزئی با ماشین مخصوص ان
  • خط کشی اسفالت با رنگ گرم ترموپلاستیک با ماشین مخصوص و تجهیزات خاص
  • خط کشی اسفا لت وبوسیله رنگ های گرم پیش ساخته یا پریفاب
قیمت خط کشی اسفالت
نمونه ی رنگ پریفاب اجرا شده جلو بانک

قیمت خط کشی اسفالت بوسیله رنگ سرد ترموپلاست

برای رنگ امیزی بوسیله دستگاه یا دست باید به پارامترههای زیادی توجه کرد از جمله به حجم کار و ریزه کاری های موجود و عرض رنگ امیزی یا خط کشی و نوع اسفالت که تازه هست یا کهنه و نحو هی پول دادن کارفرما و میزان دست گیر بودن کار و مسافتی که پیمانکار باید طی کند تا به محل کار برسد و پارامترههای زیادی در قیمت گذاری خط کشی تاثیر گذار است و همانطور که می دانید میزان دستمزد به صورت متر طولی محاسبه می شود اگر بتوان با دستگاه کار را جمع کرد میزان دست مزد به ازای متر مربع کاهش می یابد. برای تمام سوالهایتان جواب داریم اگر سوالی راجع به قیمت رنگ ترافیکی یا خط کشی اسفالت و میزان رنگ مصرفی در رنگ امیزی دارید با ما در میان بگذارید .

قیمت خط کشی اسفالت با رنگ دوجزئی

اگر متوجه بوده باشید رنگ های دوجزئی در ضخات بالا اجرا می شوند و ماندگاری حدود 18 ماه تا دوسال بر کف اسفالت دارند و بسته به محلی که رنگ استفاده می شود می تواند هزینه اجرای ان افزایش یا کاهش یابد . پارامترههای زیادی در قیمت گذاری ان در اجرا دخیل است من جمله میزان فشردگی کار و حجم کار و تنوع شابلون گذاری نیز در میزان قیمت اجرای ان مهم است.برای اجرای رنگ دوجزئی ممکن است برای سرعت گیرهها و حتی طرح های خاص نیز استفاده شود که قیمت خط کشی یا رنگ امیزی ان بالا و پایین می شود . سوالهای زیادی دررابطه با این موضوع مطرح است که ما اماده پاسخگویی به هم وطنان عزیز هستیم .

قیمت خط کشی اسفالت

قیمت خط کشی اسفالت با رنگ گرم ترموپلاستیک

برای خط کشی اسفالت با رنگ گرم ترموپلاستیک ابتدا با دستگاه پیش گرم تا دمای 160 الی 170 درجه گرم می کنند و بعد از ان به دستگاه گرم کن می ریزند و تا دمای 260 درجه سانتی گراد گرم کرده و بوسیله روغن های مخصوصی که اطراف مخزن درحرکت است رنگ را گرم نگه داشته و بوسیله دستگاه به شکل اسپری یا اسکرید یا اکستروژن روی اسفالت می پاشند بسته به عرض کار و حجم کار ممکن است قیمت های اجرای ان تفاوت داشته باشد حتی قبل از اجرای رنگ گرم پرایمر به میزان 200 گرم بر متر مربع نیز می پاشند که این در نوع خود به دستگاهها و تجهیزات خاصی نیاز مند است . درصورتی که نیاز به خرید رنگ گرم ترافیکی داشتنید و سوالاتی راجع به نحوه ی اجرا و قیمت اجرای رنگ خط کشی گرم و سرد داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما