فروش ویژه گلاسبید به قیمت تولید کننده

بعد از تعطیلی شرکت ریزدانه‌های شب تاب، تولید کننده گلاسبید یا رنگ دانه های شیشه ای در اصفهان ،ما به فکر تامین نیازهای گلاسبید ترافیکی و سایر نیاز مندی ها درتمام شهرهای ایران نظیر  بندرعباس و هرمزگان و زاهدان و … افتادیم ،و مجموعه ی  ایمن رنگ تاپ ، عملا مسئولیت تامین و تولید گلاسبید و رنگ های ترافیکی و خط کشی را برعهده گرفته است.  افتخار این را دارد که در این حوزه فعال است دراین راستا خدمات بزرگی برای کارفرمایان و پیمانکاران حوزه خط کشی انجام داده است.برای تامین گلاسبید شب تاب کروی به سایت مامراجعه کنید.

تولید کننده گلاسبید

بررسی قیمت گلاسبید

قیمت گلاسبید با توجه به کاربردهای ان می تواند متفاوت با شد. بسته به نیاز مشتری و حساسیت کار ان و نوع سختی ان ،می توان روی کیفیت دانه های شیشه دست کاری کرد و یه چیز متفاوت خلق کرد. و حتی نوع بسته بندی و غربال کردن دانه ها و نحوه ی تولید ان در کارخانه می تواندمتفاوت باشد.بنابراین چیزی که در اینجا اهمیت دارد ، نوع اپلیکیشن یا نوع مصرف  دانه های شیشه ای است.بنابریاین قیمت گلاسبید از پایین ترین قیمت کیلویی 2800 ت شروع شده و بالاترین ان حتی می تواند به 60000 هزار تومان نیز برسد.

تولیدکننده و فروشنده گلاسبید

عملا تولید گلاسبید یا ذرات کروی شکل از جنس شیشه که برای بازتاب بیشتر خط کشی جاده در شب استفاده می شود،در ایمن رنگ تاپ امکان پذیر است.داشتن سطح کروی و سختی و چگالی مناسب به دور از هرگونه الودگی، به این محصول توانایی استفاده در بازه بسیار بزرگی از صنایع مختلف را داده است.ما فروشنده و تامین کننده و تولید کننده گلاسبید می باشیم و در خرید و فروش گلاسبید در کنار شما هستیم. و اماده ارسال انواع گلسبید با کاربردهای مختلف از درب کارخانه تولید ی به قیمت قابل قبول  برای تمام نقاط ایران و مشتریان عزیز هستیم.

تولید کننده گلاسبید

چند کاربرد برچسته از گلاسبید کروی

  1. برای سطوح بازتابی نظیر رنگ خط کشی
  2. سند بلاست کردن سطوح
  3. پرداخت سطوح
  4. پاک کردن سطوح
  5. مشخص کردن انواع ترک خوردگی در سطح
  6. برای سطوح ضد لغزندگی نطیر عرشه ی کشتی ها
  7. تونر جوهر دستگاههای کپی
  8. فیلتراسیون
  9. ساخت انواع رنگ متالیک
تولید کننده گلاسبید
کاربرد گلاسبید به عنوان پیش مخلوط در رنگ ترافیکی گرم ترموپلاستیک

خواص ویژه گلاسبید و دانه بندی

از انجا که گلاسبید یا دانه های شیشه ای از شیشه ساخته می شوند،از لحاظ شیمیایی پایدار هستند.مقاوم در برابر اب و مقاوم در برابر قلیا ها  و اسید ها (اسید هیدرو فلوریک و اسید وسو لفوریک ) و حتی مقاوم در برابر حرارت هستند.و بیش از 70 درصد جزئیات شیمیایی انها از دی اکسید سیلیس تشکیل شده است.و دانه بندی ان در زیر اشاره شده است و در شرایط مختلف کاری باز هم می تواند دانه بندی ها فرق کند.

تولید کننده گلاسبید

ساخت و بسته بندی توسط تولید کننده گلاسبید در کارخانه

بعد از اینکه شیشه های خرد شده را با چکش های مخصوص خرد کردن ان به الک می فرستند و ان را دانه بندی کرده و به کورهایی منتقل می شود که هوایی از زیر ان دمیده می شود. و با غلطیدن هوا از زیر ان به صورت کروی در می اید.به مخزن سرد کننده هدایت شده و از انجا الک شده و در گیسه های 25 کیلویی و پالت های یک تنی به بازار عرضه می شود.باید توجه نمود که تاریخ ساخت ان و کارخانه ساخت گلاسبید و نوع کاربرد ان و دانه بندی و وزن محتویات کیسه و نوع پوشش دانه های شیشه ای روی کیسه ها درج شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما