تولید و فروش انواع گلاسبید با کاربردهای مختلف

بسم اله الرحمن الرحیم.اگر نیاز به تهیه گلاسبید و یا دانه های شیشه ای داشتید با ایمن رنگ تاپ در میان بگذارید. شرکت های زیر مجموعه ما تولید گلاسبید برای اپلیکیشن های مختلف را دارد و نیاز های خریداران محترم گلاسبید یا پودر شیشه کروی را مرتفع می نماید .در هر حال قبل از خرید کلی نوع استاندارد های مورد نظر خود را بیان نمایید.تا نمونه برای ازمایش برای شما ارسال شود.

تولید گلاسبید

گلاسبید چیست؟

این محصول برگرفته از دوکلمه glass به معنی شیشه و bead به معنی مهره است.و ترجمه ی لفضی ان ،مهره شیشه ای است.گلاسبید در صنعت با اسامی مختلف ریزدانه های شیشه ای شب تاب ،دانه های شیشه ای ،مهره های شیشه ای ،گلوله های شیشه ای،گلسبید و حتی پودر شیشه شناخته می شود.

تولید گلاسبید
ازمایش میزان بازتاب نوری گلاسبید

تولید انواع گلاسبید

جنس تشکیل دهنده گلاسبید عمدتا سیلیکای امورف یا غیر کریستالی است.و بیش از 70 درصد ان از اکسید سیلیسیم ،فراوانترین عنصر روی زمین  تشکیل می شود.و اکسید کلیسم و منیزیم جمعا کمتر از 8 درصد و اکسید سدیم و اکسید پتاسیم و اکسید الومنیوم و اکسید اهن و..مجموعا 18 درصد ان را تشکیل می دهند.ما تولید کننده گان گلاسبید سعی کردیم بهترین نوع گلاسبید از نطر سختی و کروی بودن را  برای مشتریان عزیز فراهم کنیم.

تولید گلاسبید

کاربردهای مختلف انواع گلاسبید

  • گلاسبید کروی در حد 900 تا 1200 میکرون برای دکوراتیو کاربرد دارد.
  • گلاسبید کروی و با سختی خوب در حد کمتر از 125 میکرون برای سند بلاست و حتی بازتاب خط کشی کاربرد دارد.
  • گلاسبید را در چاههای نفت بکار می رود. هم مقاومت خوبی دارد و هم حرکت مته ها را راحت می کند.
  • گلاسبید برای روانسازی بتن بکار می رود و هم پرکننده هست و هم از بکار رفتن روان کننده جلو گیری می کند.
  • گلاسبید ترافیکی را هم به صورت پر فشار و هم به صورت روپاشی یا جاذبه ای روی مواد خط کشی تر استفاده می کنند.

تولید گلاسبید

روش تولید گلاسبید

گلاسبید را از ضایعات شیشه سفید پودر شده تولید می شود.شیشه کاملا سفید،بدون شیشه رنگی و رفلکس و لمینت و فاقد هر گونه ضایعات یا شیشه ای غیر از شیشه سفید باشد.پودر شیشه را در فاز اول به صورت چندین سایزمختلف تقسیم بندی شده ،و تحت عملیات خرارتی تغییر شکل داده و به صورت کروی در می اید. که این محصول به عنوان گلاسبید شناخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما