فروش رنگ نما ی نانو و سیلیکونی و ارتکس برای ساختمان

خرید و فروش رنگ نما ی نانو و سیلیکونی و ارتکس برای  ساختمان  درسایت اینترنتی انجام می گیرد که هریک خصوصیات متفاوت ویژگی های منحصر به فردی داشته  و می تواند جلوه خاصی برای نما و حتی داخلی ساختمان داشته باشد.در ادمه این مطلب با خصوصیات هریک از این سه رنگ نما  بیشتر اشنا می شوید. ازاین نوع رنگ ها استفاده کرده و از کارکرد هریک از انها لذت ببرید.

رنگ نما

رنگ نمای سیلیکونی چیست؟

رنگ نمای سیلکیونی یکی بهترین پوشش ها در محیط مرطوب است.  خاصیت اب گریز و غبار گریز بودن بعد از اجرا و تنفس پذیری سطح زیر کار و مقاومت طلانی و زیاد در محیط قلیایی و اسیدی سطحی با کیفیت را ایجاد می نماید.مقامت در برابر شستشو و سایش و نفوذ رطوبت به سطح زیر کار از دیگر خاصیت های ان است و همچنین به دلیل مقامت در برابر باران های اسیدی از رنگ های محبوب نمای ساختمان است. این رنگ را با قلم مو و غلطک و اسپری می توان اجرا کرد. این محصول بر پایه حلال اب می باشد . و جهت بدست اوردن کارائی بیشتر می توان از سیلر مخصوص به خود ان استفاده کرد. از دیگر خاصیتت های مهم این رنگ خودشور بودن ان است. با هر 20 کیلو این رنگ 100 متر مربع را پوشش می دهد.

رنگ نما

رنگ نمای ساختمان ارتکس

رنگ نمای ساختمان ارتکس شهرام شیمی یکی از رنگ هایی است که در سایت ایمن رنگ تاپ به فرش می رسد.این رنگ به دلیل اینکه اب گریز و غبار گریز بوده و هر 20 لیتر از این پوشش می تواند حدود 100 متر مربع را پوشش دهد. این رنگ دارای خاصیت مقاومت و انعطاف پذیری در برابر تنش های ساختمانی دارد وهمچنین در مقابل اشعه ی u v مقاوم است. جلوه نسبتا نیمه مات داشته و قابلیت استفاده در تمام سطوح سیمانی و بتنی داخل و نمای خارجی ساختمان دارد. این رنگ بر پایه حلال اب  می باشد.

رنگ نمای نانو

خرید و فروش رنگ نانو را با ما تجربه کنید. این رنگ علاوه بر اینکه سطح را اب گریز و غبار گریز می کند، می توان بوسیله ی واتر جت ان را شستشو داد. قیمت رنگ نمای نانو با وجود اینکه گرانتر از بقیه است ولی پوشش دهی عالی دارد و به از ای 20 لیتر از این رنگ می توان 120 متر مربع را پوشش داد.  رنگ نمای نانو  به رنگ سفید برفی موجود است و می توانید جهت استفاده رنگ های دیگر ان را با رنگ های دیگرترکیب کنید و رنگ مورد نظر را بدست اورید.هر کس این رنگ را استفاده کند ساختمان ان بلد و تاپ شده و تو دید می اید. امیداریم که از محصولات ما استفاده کرده و لذت ببرید. ما در زمینه فروش رنگ ترافیکی  و خط کشی معابر نیز فعالیت می کنیم.

رنگ نما

خصوصیات مهم سه رنگ نمای ساختمان بالا

  • این رنگ ها به رنگ سفید برفی می باشد.
  • این رنگ ها اب گریز و غبار گریز می باشند.
  • این سه رنگ نما فروش زیادی دارند.
  • در شهرهای مهم مانند تهران و کرج کار شده اند.
  • این رنگ ها تا دوسال تضمین می شوند.
  • رنگ نما ی نانو یکی از بهترین پوشش ها برای نماست.

برای دریافت نمونه رنگ های نانو و خرید رنگ خط کشی معابر و جاده در کنار شما هستیم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما