فروش رنگ نانو محلول ضد زنگ اهن دارای 5 خاصیت

فروش رنگ نانوپوشش ضد خوردگی اغاز شد.سوالی که پیش می اید ایا ممکن است کسی دوست نداشته باشد محلول ضد زنگ اهن یا مبدل زنگ اهن ما را که دارای بیش از 5 خاصیت ناب است را استفاده نماید ؟ این محلول نانویی ما  در واقع هزینه اضافی برای پرداخت سطوح زنگ زده و هزینه ی مضاف برای تجهیزات ایمنی در هنگام اجرا و هزینه های رنگ امیزی مجدد به فاصله ی زمانی کم را پرداخت کند.

محلول ضد زنگ اهن

محلول ضد زنگ اهن با 5 خاصیت

یکی از زیبایی های این پوشش نانویی نتیجه گرفتن فوق العاده سریع بعد از اجرای این محلول روی سطوح زنگ زده است.می توانید در عرض نیم ساعت نتایج دلخواه خود را مشاهده نمایید. این محلول ضد زنگ یا پوشش مبدل زنگ اهن تواما 5 کا را با هم انجام می دهد. در واقع هم می تواند به جای پرداخت کردن روی سطوح زنگ زده کار می کند و هم می تواند به عنوان تاپ کت عمل نماید.

محلول ضد زنگ اهن

5 خاصیت محلول ضد زنگ اهن

  1. خاصیت ضد خوردگی به سطح زنگ زده می دهد.تا 5 برابر خاصیت ان را افزایش می دهد.
  2. در مرحله دوم مبدل زنگ اهن به پوششی است که می توان هر رنگی را روی ان اجرا کرد.
  3. در لایه اول اجرای رنگ ،خاصیت زیر سازی یا پرایمر برای رنگ امیزی دارد.
  4.  اب گریز کردن پوشش در لایه دوم اجرای رنگ ،به عنوان تاپ کت هم به ان نام می برند.
  5. جلو گیری از عوامل خوردگی جوی مانند رطوبت و محیط اسیدی و باران های نمک و اب نمک اسید.

محلول ضد زنگ اهن

رنگ نانو به عنوان تاپکت نیز عمل می کند

این پوشش را می توان در دو مرحله رنگ امیزی کرد. در مرحله اول به تحت تاثیر کمپلکسی زنگ اهن را تبدیل به پوشش می نماید.و در مرحله دوم رنگ امیزی می توان به این پوشش ادتیوهایی اضافه کرد که به عنوان پوشش رویه یا تاپ کت عمل نماید. با این خاصیت می توان پوشش هایی با خاصیت اب گریز و… به محلول اضافه کرد. این پوشش را می توان تغییر رنگ نیز داد در واقع از رنگ اصلی قهوه ای به رنگ های سفید و زرد وابی وطوسی و.. نیز قابل ارائه است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما