فروش رنگ ضد خوردگی با به کار گیری فناوری نانو

ایا نانو رنگ ضد خوردگی ما را می شناسید ؟ یا برای اولین بار با این محصول اشنا می شوید ؟ فروش نانو رنگ ضد خوردگی به نام مبدل زنگ اهن در مجموعه تجاری ایمن رنگ تاپ امکان پذیر شد. پس لطفا تا ادامه این خبر ما را همراهی کنید.پوشش نانویی که معرف حضور شما خواهد شد دارای تائیدیه اختراع از ستاد فناوری نانو و دارای تائیدیه از ازمایشگاه استاندارد است. به کارگیری فناوری نانو در این محصول ارزش ان را دوچندان کرده است.

نانو رنگ ضد خوردگی

نانو رنگ ضد خوردگی

اگر برای اولین بار با این محصول اشنا می شوید باید توجه کنید که جزء اولین کسانی هستید که در ایران با ان اشنا می شوید. این محصول فوف العاده شگفت انگیز، صرفه جویی اقتصادی کمک قابل توجهی خواهد کرد. همانطور می دانید هزینه خوردگی در جهان نزدیک به 3 الی 4 درصد تولید ناخالص داخلی است.و این رقم بالایی است.و نیاز هست که تمهیدات خاصی برای ان اندیشیده شود. بنابراین دانشمندان کشور ما نانو رنگ ضد خوردگی را اختراع کرده اند با زنگ اهن ترکیب شده و پوشش ضد زنگ را تشکیل می دهد.

نانو رنگ ضد خوردگی
شرکت تولید کننده نانو رنگ ضد خوردگی در نمایشگاه رنگ و رزین 97 تهران

فروش ویژه رنگ ضد خوردگی با بکارگیری  فناوری نانو

این پوشش بدون خطر انچنانی است.علی رغم اینکه نمونه های خارجی حلال پایه هستند و برای اجرای انها نیاز به تجهیزات خاصی هستند اجرای پوشش نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. و با پیستوله و قلم مو و غلطک می توان اجرا کرد. همچنان که در پست های دیگر این سایت می توانید از خصوصیات ان مطلع شوید.برای خرید پوشش نانویی ضد زنگ اهن اگر تردیدی دارید می توانید طبق پیشنهادزیر کار کنید.

نانو رنگ ضد خوردگی

 خرید رنگ ضد خوردگی نانو

علی رغم اینکه ما به کار خود اطمینان داریم و تمام نقاط ایران این نمونه ها ازمایش شده است ،می توانید سمپل های 180 و 250 گرمی را برای ازمایش اسفاده کنید.این نمونه ها با 5 درصد اب رقیق می شوند. بعد از پوشش دادن شطح زنگ زده و خشک شدن ان که حدود یک الی دوساعت طول می کشد .می توانید تست غوطه وری در اب انجام دهید تا مطمئن شوید.بعد از ان نمونه های 20 کیلویی استفاده کنید و بعد از مطمئن شدن درخواست ها را پله ای افزایش دهید.

نانو رنگ ضد خوردگی

خصوصیات جالب رنگ ضد خوردگی یا مبدل زنگ اهن

  • از اب به عنوان رقیق کردن این محصول استفاده می شود.
  • انقدر اجرای ان بی خطر است که با موتور سمپاشی هم می توان رنگ را اجرا کرد.
  • عمر تجهیزات اهنی را تا 5 براب حالت عادی افزایش می دهد.
  • قیمت ان حدود یک چهارم نمونه خارجی است.
  • با 5 درصد اب رقیق شده و نیاز به تجهیزات خاص ایمنی برای اجرا ندارد.
  • پوشش های خارجی این محصول حلال پایه هستند و جلوگیری نمی کنند از پیشروی زنگ زدن

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما