فروش رنگ ترافیکی مخصوص جاده

تولید و فروش رنگ مخصوص جاده از طریق مجموعه ایمن رنگ تاپ انجام می شود .ایا میدانید بیش از 10 درصد گردش مالی صنعت رنگ مربوط به ترافیکی است ؟ و تولید رنگ خط کشی از حساس ترین و نکته دارترین تولید هاست ؟ در واقع تولید رنگ مخصوص جاده به فرمول خالص بر نمی گردد و رعایت همه نکات کلیدی در ان ضروری است.

رنگ مخصوص جاده

رنگ مخصوص جاده

در تولید رنگ جاده باید رزین ساز و رنگ ساز و مجری دخیل باشند تا بتوانیم بهترین رنگ را در اجرا و ماندگاری ان داشته باشیم . پارامترهای مهمی درتولید رنگ مخصوص جاده و معابر دخیل هستند.همانطور که می دانید علامت گذاری جاده و معابر بوسیله رنگ انجام می شود و این رنگ دائما در معرض سرد و گرم شدن مکرر قرار دارد. و ثانیا باید در مقابل عبور و مرور انعطاف داشته و براحتی با سطح جاده  درگیر شود. و در مقابل خراش و ترمز گیری ماشین الات مقاومت نشان داده و حتی قابلیت لیز خوردن و نمایان شدن داشته باشد.

رنگ مخصوص جاده

فروش رنگ های ترافیکی برندهای مختلف

از جمله قابلیت های مجموعه ی ایمن رنگ تاپ اشنایی با کم و کیف رنگ ترافیکی شرکت های تولیدی مختلف است .و با برندهای مختلف تولیدی کار کرده و اشنایی کافی دارد و این اطمینان را به شما می دهد که با شما خیلی بی دردسر همکاری نماید. لذا هر رنگی با هر قیمتی که مدنطر شماست را با شما در میان می گذاریم .لذا برای مارکینگ و علامت گذاری جاده و معابر و حتی رنگ خط کشی پارکینگ ، ما در کنار شما هستیم.

رنگ مخصوص جاده

رنگ  جاده ی خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟

  1. قابلیت رویت در شب برای رانندگان باشد.
  2. چسبندی خوب به جاده داشته باشد.
  3. قابلیت انعطاف داشته و براحتی در اثر عبور ومرور نشکند.
  4. هم برای رنگ دوجزئی و تک جزئی ترک دیده نشود.
  5. بهترین رزین را داشته باشد.
  6. قابلیت کاربرد ان برای مناطق مختلف یکسان نباشد.
  7. جرم گیری ان در حد صفر باشد که همچنین رنگی تا به حال درست نشده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما