فروش انلاین رنگ ترافیکی کرج

فروش انواع مدل رنگ ترافیکی در البرز و کرج و شهرستانهای اطراف توسط ایمن رنگ تاب ، در اوایل سال 98 شروع شد. ماتولید کننده و فروشنده رنگ ترافیکی کرج هستیم. نگران کیفیت رنگ و قیمت رنگ ترافیکی نباشید در صورت نارضایتی کارفرما می توانید رنگ را ظرف 48 ساعت عودت دهید. تولید کنندگان ما تجربه سالها اجرا ی رنگ ترافیکی را دارند.و از کم و کیف کارها اطلاع دارند. برای اطلاع از قیمت ها به ما سر بزنید.

رنگ ترافیکی کرج

فروش انلاین رنگ ترافیکی کرج

خرید ساده و بی دردسر را با ایمن رنگ تاپ تجربه کنید.خیلی ها ادعای تولید رنگ ترافیکی با بهترین کیفیت را دارند. ولی مشکل اساسی برای رنگ های ترافیکی دوجزئی و چند جزئی ما این است که بعضی از تولید کنندگان ما بخش R&d یا تحقیق و توسعه ندارند و یه رنگی که تولید می کنند برای بهتر شدن ان در سری بعد نمی اندیشند.و سیاه شدگی مداوم رنگ ها  و سر خوردگی عابر پیاده ما را سال ها اذیت کرده است.امید واریم که بتوانیم برا این مشکلات فائق بیاییم.برای خرید و تهیه ی رنگ ترافیکی در کرج و البرز و شهرستان های اطراف به ما زنگ بزنید.امیداوریم که در بازار رنگ ترافیکی کرج برای شما فروشنده ای بی همتا باشیم.

رنگ ترافیکی کرج

 رنگ ترافیکی شب تاب

این را باید عرض کنم که خصوصیات اصلی رنگ ترافیکی باید ماندگاری رنگ و چسبتدگی رنگ و سیاه نشدن ان است که  به نوعی جرم پذیر نباشد. که تولید این رنگ ها  حقیقتا در ایران به نوعی بلف و جک شباهت دارد. رنگ ترافیکی باید نور ماشین الات را به نوعی بازتاب کند ولی پیگمنت ها قدرت مانور نور رنگ را ندارند. بنابراین برای شب تاب کردن رنگ ترافیکی معمولا از دانه های شیشه ای روپاش در حد میکرون استفاده می شود.

 رنگ ترافیکی شب تاب

 رنگ ترافیکی یا رنگ خط کشی با دوام

  • نوع مواد اولیه نظیر زرین و پیگمنت  بکار رفته در خط کشی
  • روش و نوع اجرای خط کشی
  • وضعیت هندسی جاده
  • شرایط اب و هوایی و میزان روشنایی جاده
  • حجم و نوع ترافیک
  • نوع روسازی اسفالت یا بتن

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما