خرید و فروش رنگ ترافیکی مشکی و زرد و سفید

خرید و فروش رنگ ترافیکی مشکی و یا فام های زرد و سفید و قرمز و یا سبز و…را با مجموعه ایمن رنگ تاپ امتحان کنید. به سایت فروشگاه رنگ ترافیکی ما سر بزنید و با انواع رنگ ترافیکی اشنا شوید و مطمئنا در تامین رنگ به مشکل بر نخواهیم خورد. ایا می دانید رنگ ترافیکی بیش از 10 درصد بازار رنگ در جهان را در اختیار دارد و یکی از پر مصرف ترین رنگ هاست و سالانه ملیاردها دلار صرف رنگ امیزی جاده هها می گردد؟

رنگ ترافیکی مشکی

رنگ ترافیکی مشکی

ابتدا این سوال به ذهن می رسد که ایا رنگ ترافیکی مشکی هم داریم ؟ باید بدانید که رنگ مشکی به صورت عمده تولید نمی شود و چرا که قابلیت دید این نوع فام رنگی به صورت تکی کم است و درصورت قرار گردفتن در کنار رنگ های متضاد ان مانند رنگ زرد ترافیکی قابلیت دید ان بهتر می شود. درصورت نیاز به خرید رنگ ترافیکی مشکی طبق نیاز مشتری تولید می کنیم. و کلا این رنگ برای مصارف خاص کاربرد دارد.

رنگ زرد ترافیکی بهتر دیده می شود یا سفید

90 درصد اطلاعات انسان از طریق دیداری صورت می گیرد و اشیاء و موجودات در محیط رانندگی و حمل و نقل بواسطه رنگ اندازه و فاصله دیده می شود. تاثیر قابل رویت بودن عوامل ترافیکی به مغز انسان فرصت کافی برای عکس العمل مناسب می دهد در نتیجه سوانح و تصادفات کاهش پیدا می کند بعض از رنگ ها زودتر دیده می شود مانند رنگ زرد که 3 برابر رنگ ترافیکی سبز زودتر دید می شود. مطمئنا رنگ زرد از سفیدبهتر دیده می شود .

رنگ ترافیکی مشکی

فروش رنگ ترافیکی زرد

رنگ ترافیکی زرد یا رنگ زرد بهترین و قابل رویت ترین رنگ از هر نظر می باشد و از میان فام های رایج رنگ ترافیکی بهترین رنگ می باشد ولی رنگ سفید را بیشتر می پسندند شاید به  مساله جا افتادن این رنگ برمی گردد.این رنگ روی سطوح سیمانی جلوه ی خوبی دارد و به یکی از قابل رویت ترین رنگ ها شناخته شده است  فروش این نمونه رنگ را برای تمام مناطق ایران صورت عمده انجام می پذیرد و قابلیت ارسال به صورت کلی و جزئی داریم.

رنگ ترافیکی مشکی

خرید رنگ ترافیکی سفید

هر چند رنگ زرد ضعیف ترین رنگ از لحاظ بصری می باشد ولی یکی از پرمصرف ترین رنگ ها در جادهها می باشد و هرچند به دلیل نوسانات شدید قیمتی دستخوش تغییرات قیمتی شدید گردیده است ولی کماکان یکی از رنگ های پرطرفدار برای رنگ امیزی روی اسفالت می باشد.ما فروشنده رنگ ترافیکی سفید بر پایه حلال و اب و رنگ دوجزئی ترموپلاست و رنگ گرم پودری اسپری و اسکرید و اکستروژن هستیم و با شما همکاری می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما