خرید ویژه تینر مخصوص رنگ ترافیکی سرد برای رقیق کردن

انچه از نام تینرمخصوص رنگ ترافیکی (زایلن و تولوئن و..) برا می اید این محصول را برای رقیق کردن رنگ خط کشی برای اعمال رنگ به کار می بریم. برای خرید ویژه و ارزان و به قیمت عمده به سایت ایمن رنگ تاپ رجوع کنید . رقیق کننده منحصر به فرد رنگ ترافیکی سرد تک جزئی می تواند برای شما مفید باشد چرا که استفاده از بنزین وتینر های فوری و غیره برای این نوع رنگ توصیه نمی شود.تینر مخصوص رنگ ترافیکی انچه از نام تینرمخصوص رنگ ترافیکی (زایلن و تولوئن و..) برا می اید این محصول را برای رقیق کردن رنگ خط کشی برای اعمال رنگ به کار می بریم. برای خرید ویژه و ارزان و به قیمت عمده به سایت ایمن رنگ تاپ رجوع کنید . رقیق کننده منحصر به فرد رنگ ترافیکی سرد تک جزئی می تواند برای شما مفید باشد چرا که استفاده از بنزین وتینر های فوری و غیره برای این نوع رنگ توصیه نمی شود.

خصوصیات تینر مخصوص رنگ ترافیکی سرد

  • این نوع تینر بو دارد و به مدت نیم ساعت تا یک ساعت اثار بو بعد از اجرا می ماند.
  • خیلی فرار می باشد و فوق العاده قوی برای رقیق سازی اکریلیک ترموپلاست
  • بعد از رقیق کردن رنگ بوسیله این نوع تینر 5 دقیه با توجه به دمای هوا فرصت داریم تا رنگ را اجرا کنیم.
  • اگر در ساختمان یا پارکینگ های سر پوشیده کار می کنید سعی کنید درب های خروجی و پنجره ها را باز کنید چون خیلی بوی خوبی ندارد.
  • نمی توان گفت حلال رنگ ترافیک چند هزاره و اسم گذاشت این تینر مخصوص رنگ ترافیکی سرد تک جزئی است.

قیمت عمده تینر مخصوص رنگ ترافیکی برای رقیق کردن

با توجه به اینکه مشتری باید عنوان کند که چه انتظاراتی از رنگ دارد تا مناسب ترین تینر را برای ان ارائه کنیم و تنیر معمولا در بشکه های 220 لیتری و 20 لیتری ارائه می شود. برای شهرستانی ها و تهرانی های عزیز نیز امکان ارسال تینر کمتر نیز وجود دارد. در حال حاضر در سال 1399 قیمت تیر مخصوص رنگ ترافیکی به ازای هر لیتر 15000 تومان است. در خرید های بالاتر تخفیف ویژه برای شما وجود دارد.

خرید تینر رنگ مخصوص رنگ ترافیکی ویژه خط کشی ماشینی و دستی

درصورتی که نیاز به خرید رنگ داشته باشید می توایند تینر هم سفارش دهید چون این تینر را برای شستشو نیز استفاده می کنند. معمولا تا 10 درصد وزنی برای خط کشی اسفالت تینر را به رنگ اضافه می کنند . هر چقدر سعی کنید تینر مخصوص رنگ ترافیکی را کمتر استفاده کنید بهتر است و اثار رنگ به مدت طولانی تری روی اسفالت می ماند.چنانچه تمایل دارید پروژه خط کشی و یا رنگ امیزی را بادست اجرا کنید علاوه برا سفارش اصلی یه مقدار بیشتری نیز سفارش دهید تا کم نیارید . چون سرعت اجرا با دست کمتر از دستگاه خط کشی رنگ پاش است و تینر هم فرار ومجبورمی شوید که برای رقیق کردن مجدد رنگ دوباره به ان تینرترافیکی اضافه کنید.

برای سفارش رنگ و تینر مخصوص رنگ ترافیکی محوری جاده می توایند با ایمن رنگ تاپ همکاری کنید . این شرکت به تمام دغدغه های شما پاسخ می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما