فروش رنگ ترافیک محوری ویژه پیمانکاران خط کشی جاده

ماندگارترین رنگ ترافیک محوری جاده کدام است ؟ مناسب ترین رنگ ویژه پیمانکاران خط کشی جاده چیست ؟ بهترین رنگ و خوش قیمت ترین رنگ را از کجا تهیه کنیم ما در مجموعه ی ایمن رنگ تاپ این رنگ ا برای شما تهیه و تامین می کنیم. بسته به دستور کار پروژه می توایند یکی از انواع رنگ ها را انتخاب کنید. این رنگ ها همانطور که اشنائی دارید سه نوع رنگ کلی هستند که کاربردهای زیادی در پروژههای ترافیکی دارند.

رنگ ترافیک محوری و انواع ان

همانطور که مستحضر هستید رنگ های خط کشی بسته به خصوصیات ماندگاری و نوع کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند و بیشترین و خوش قیمت ترین رنگی که در جادهها و معابر استفاده ممی شود رنگ اکریلیک ترموپلاست می باشد که بنابه منطقه سرد و گرم و رطوبتی می تواند فرمولهای مختلفی داشته باشد. رنگ ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاست می تواند به تک جزئی و دوجزئی تقسیم بندی شود که رنگ های دوجزئی بسته به فرمولشان باید در ضخامت بیشتری اجرا شوند. و رنگ های پودری گرم شونده نیز می تواند به شکل اسپری و اسکرید و اکستروژن روی سطح اسفالت اجرا شود .

رنگ ترافیک محوری سرد

این رنگ که پر کاربرد ترین رنگ می باشد می تواند برای تمام مناطق ایران فرموله و تولید شود ولی یه فرمول ثابت ان می تواند بسته به رزین و تیتانی که در ان استفاده می شود و سایر افزودنی ها خاصیت های متفاوتی از خود بروز دهد بنابر این یکی از شاخصه های اصلی ان ضخامت اجرا و نحوه ی اجرای ان بر می گردد. و به دلیل اینکه پیمانکاران خط کشی بعضی از ایتم های مهم را رعایت نمی کنند این رنگ با وجود حسن های خوبی که دارد می تواند ضررهای هنکفتی به کارفرمایان و پیمانکاران خط کشی وارد کند.

چه زمانی پیمانکاران خط کشی جاده متضرر می شوند ؟

یه مجری رنگ ترافیکی خوب و حرفه ای باید به همه چیز مسلط باشد و حتی با تولید کننده تعامل خوبی داشته باشد و نحوه ی اجرای محصول را به خوبی اگاه شود تا رنگ اجرا شده ان روی اسفالت بعد از خرید و اجرا به راحتی پاک نشده و توسط کارفرما جریمه نشود. بهترین وقت اجرای رنگ ترافیکی محوری را بعد از باران بهاری و بارانهای پاییزی اجرا کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. چون اسفالت در ایام تابستان و زمانی که بارندگی نداریم چرک و کثیف و روغنی است . ما فروشنده رنگ ترافیک محوری هستیم با سلیقه های شما پیمانکاران خط کشی و کارفرمایان عزیز فرموله و تولید می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما