خرید رنگ کفپوش اپوکسی کارخانه های تولیدی

این روزهها میل به خرید رنگ مقاوم و متنوع از لحاظ زیبائی و کیفیت برای پوشش و محافظت از کف پارکینگ ها و سالن های سر پوشیده زیاد شده است.یکی از انها کفپوش اپوکسی کارخانه های تولیدی و بهداشتی می باشد که از جنس رزین اپوکسی می باشد و پاره ای از انها ازجنس رزین پلی اورتان می باشد.که در ادامه با کم و کیف این کف پوش ها اشنا می شویم.

درباره کفپوش اپوکسی

به محصول نهایی و پخته شده رزین های اپوکسی همان اپوکسی می نامند. رزین های اپوکسی ممکن است با خود یا مواد سخت کننده هایی مانند امین های چند عاملی و الکل ها و فنول ها ی چند عاملی واکنش دهند که این خود منجر به تشکیل پلیمری ترموست می شود.که خواص مکانیکی و مقاومت دمایی بالا و همچنین مقاومت شیمیایی دارد. این خاصیت به اپوکسی کاربرد فراوانی بخشیده است از جمله کاربرد ان در صنعت و تزئینات و به عنوان کف پوش با عمر بالا روی کف و حتی پوشش روی فلزات به عنوان ضد زنگ و پرایمربکار می رود.

کفپوش اپوکسی کارخانه

مزیت کفپوش اپوکسی

کف های بتنی به دلیل خاصیت قلیایی زیاد و وجود کانی های فلزی براحتی مورد اسیب های شیمیایی و فلزی قرار می گیرد و براحتی مواد شیمیایی در داخل ان نفوذ کرده و سبب تخریب ان می گردد. همچنین پوششهای قیری و اسفالتی نیز نسبت به حلال های نفتی و نفوذ مایعات واکنش نشان داده و زود تخریب می شوند.این مواد با قرار گیری روی این سطوح هم جلو نفوذ مایعات و حلال ها را گرفته و همچنین از سطوح دهها سال محافظت می کند.

انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش هایی که غلطت بسیار بالائی دارند و در واقع درصد سیلیس انها بسیار بالاست و به وسیله ابزارهای دستی و مکانیکی8 تا 6 میلی متر روی سطح بکار می روند.این کفپوش ها در پلایشگاهها ی نفت و به عنوان کفپوش اپوکسی کارخانه های بزرگ مواد شیمیایی وکف پوش کارخانه های تولید ی خودرو سازی کاربرد دارند.یه نمونه دیگر کفپوش های اپوکسی خود تراز شونده که با استفاده از شانه های پلاستیکی روی سطح پهن می شوند و می توانند از ضخامت یک تا دومیلی متر و تا 3 میلی متر روی سطوح اجرا شوند این کفپوشها نیز مقاومت کافی در برابر ترددو مواد شیمیایی دارند.

کفپوش اپوکسی کارخانه ها ی تولید ی

  • باید مقاومت کافی دربرابر تردد لیفتراک داشته باشد .
  • حدود 2 میلی متر از رنگ اپوکسی که اجرا شود کافی است.
  • می توان برای راحتی بیشتر از یه لایه میانی استفاده کرد.
  • قطعا در مقابل شستشو و مواد شیمیایی مقاوم می باشد .
  • درصورت خرابی می توانیدان را ترمیم کنید.
  • از کشیدن تجهیزات روی کفپوش خود داری کنید.
کفپوش اپوکسی کارخانه

خرید و فروش کفپوش اپوکسی

اگر کارخانه دار یا دارای سالن سر پوشیده هستید و دوست دارید یه سطح زیبا و با جلوه ای برای خود داشته باشید می توانید با ما در تماس باشید.اگردر صادرات این کفپوش ها هستید ما هر حجمی را برای شما فراهم می کنیم.نگران تائید یه ها و کیفیت ان نباشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما