خرید رنگ ترافیکی روی آسفالت برای علامت گذاری

ایا می دانید مناسب ترین و بهترین رنگ روی اسفالت چیست ؟ ایا اطلاع دارید که از رنگ های ساختمانی نمی توان برای رنگ امیزی اسفالت بهره گرفت ؟خرید و فروش رنگ ترافیکی اسفالت برای نشانه گذاری و تفکیک و علامت گذاری افقی محور و کنار جاده و حتی جداسازی ماشین الات پارکینگ و .. دراین سایت انجام می گیرد.

رنگ روی اسفالت

مناسب ترین و بهترین رنگ روی اسفالت

چون اسفالت مستقیما درمعرض اسفالت و تردد قرار دارد و دائما درمعرض تغییرات شرایط اب و هوایی است.حتی انقباظ و انبساط حود اسفالت در اثر تغییر شرایط اب و هوایی در داوام رنگ روی ان تاثیر گذار است ، پس می طلبد که رنگ مخصوص به خود ان استفاده شود. حتی رنگ مخصوص اسفالت را روی سطوح براق مانند اپوکسی نمی توان  استفاده کرد. چون به علت براق بودن سطوح ،کنده می شود.  رنگ ترافیکی یه خاصیت ارتجاعی داشته و نوع رزین بکار رفته ان و ادتیوها می تواند خاصیت ان را متفاوت تر از رنگ های ساختمانی و رنگ صنعتی کند.

خرید رنگ ترافیکی اسفالت

برای علامت گذاری افقی روی جاده و  سطح سیمانی و اسفالت همانطور که اطلاع دارید انواع مختلف رنگ ترافیکی سرد و گرم تولید می شود. و هر کدام کارائی و دوام و ماندگاری متفاوتی را ایجاد می کند. هربخش می تواند با توجه به نوع رزین و نحوه ی پخت رنگ و حتی روش کار مجری رنگ ترافیکی و خط کشی دوام و کارائی متفاوتی را ایجاد کند. جهت خرید رنگ برای اسفالت و سالن های ورزشی و علائم افقی با ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

رنگ روی اسفالت

علامت گذاری با رنگ روی اسفالت

علامت گذاری روی اسفالت با ماشین الات مخصوص رنگ پاشی و دست انجام می گیرد. در علامت گذاری و رنگ پاشی روی سطح ابتدا بوسیله چسب های پنج سانتی مرز ها را مشخص کرده و بعد با پیستوله یا غلطک میتوان بین چسب ها را رنگ امیزی کرد. بعد از خشک شدن سطح رنگ روی اسفالت چسب ها را بر میدارند.

رنگ روی اسفالت

رنگ مخصوص اسفالت

  1. بهترین رنگ روی اسفالت با فام سفید است.
  2. بعد از فام سفید رنگ زرد نیز قابل قبول است.
  3. رنگ اسفالت باید تغییر رنگ ندهد تا قابلیت دید درشب داشته باشد.
  4. رنگ اسفالت خصوصا رنگ گرم ترافیکی باید قابلیت انعطاف داشته باشد تا در ضخامت اجرای بالا شکستگی در ان رخ ندهد.
  5. مهمترین مسئله در رنگ روی اسفالت نوع رزین ان است .
  6. رنگ اسفالت باید در موقعیت یا وضعیت اب و هوایی  قابل قبول و استاندارد تعریف شده اجرا شود.
  7. ضخامت اجرای این رنگ باید به اندازه ای باشد که سیاه شدگی یا سیاه بودن اسفالت دیده نشود.
  8. رنگ اسفالت باید به راحتی و خوبی بچسبد و چسبندگی داشته باشد.
  9. گلاسبید روپاش براحتی در ان قرار گیرد. و قابل رویت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما