جلو گیری از خوردگی فلزات با رنگ نانو

تاکنون مقاله های زیادی راجع به جلو گیری از خوردگی فلزات با رنگ نانو منتشر شده است و روش های مختلفی برای جلوگیری از پیشروی خوردگی و زنگ اهن پیشهاد شده است . از رنگ های اب گریز گرفته تا رنگ های الی که با فاصله ایجاد کردن بین سطح فلز و محیط خورنده از پیشروی خوردگی و انهدام فلز جلوگیری می کند. و هرچند بیشتر انها مثمر ثمر است و نمی توان ارزش این اید ه ها را کم در نظر گرفت. در این جا با پوشش فناوری نانو مبدل زنگ اهن ما اشنا می شوید.

جلو گیری از خوردگی فلزات

مبدل زنگ اهن  و جلو گیری از خوردگی فلزات

خوردگی فلزات یک پدیده طبیعی است و از زمانی که بشر فلزات را وارد زندگی خود کرده است ، این پدیده رواج داشته و یک پدیده معمول بوده است .در واقع اکسیداسیون فلز موجب خوردگی ان شده و خواص فیزیکی و شیمیایی ان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.بنابراین این پوشش نانو فناوری که معرف حضور شما هست باعث جلو گیری از خوردگی اهن می شود. در واقع ترکیبی است که از پیشروی خوردگی و زنگ زدن فلز جلو گیری می کند. این پوشش با هر وسیله ای روی سطوح زنگ زده کشیده می شود.بعد از ساعتی تحت کمپلکسی زنگ اهن را تبدیل به پوشش می نماید. و این پوشش تا5 برابر حالت عادی مقاومت فلز به خوردگی را افزایش می دهد.جهت خرین این پوشش یا رنگ نانویی حلال اب و مبدل زنگ اهن با ما تماس بگیرید.

جلوگیری از خوردگی فلزات

خوردگی فلزات چطور رخ می دهد

همانطور که میدانید فلزات به صورت یکسری تر کیبات شیمیای در سنگ های موجود در سطح زمین یافت می شوند. اما اگر نیروی به انها درون سنگ از محیط پیرامون وجود نداشته باشد ترکیبات اولیه حفظ شده و هیچ تغییری دران رخ نمی دهد. مشکل زمانی به وجود می اید که این ترکیبات شیمیای به صورت فلز از سنگ ها استخراج می شوند. و به فلز خالص تبدیل شده و در مصارف گوناگون مورد بهرهبردای قرار می گیرند.این را می توان یاد اور شد که در واقع خارج کردن فلز از روی سنگ نوعی الکترون گیری است. در واقع فلز با دریافت الکترون از سنگ خارج شده و بعد از خارج شدن از سنگ به دنبال فرصتی برای خارج کردن الکترون مهمان خود می نماید. اگر این الکترون ها از فلزات خارج شوند ، همان پدیده ی اکسیداسیون رخ می دهد.و بعد از اکسیداسیون یا زنگ زدن ، فلز به حالت اولیه خود بر می گردد. و این سبب بروز مشکلات می گردد. برای جلو گیری از خوردگی فلزات در محل کار خود می توانید از مایع ضد زنگ نانویی ما استفاده کنید.

انواع روش های جلو گیری از خوردگی فلزات

  1. پوشش های روغنی یا اکلیدی
  2. پوشش های نانو یی اب گریز
  3. پوشش های کروماتی و فسفاتی
  4. پوشش گالوانیزه
  5. پوشش قلع
  6. پوشش کادمیم
  7. پوشش اکسید فلزات مانند اکسید الومینیم

جلوگیری از خوردگی فلزات

فروش پوشش نانویی ضدخوردگی فلزات

این پوشش نانویی که معرف حضور شما شد با اب رقیق شده و با قلم مو ، ایرلس و غلطک و.. براحتی روی پوشش زنگ زده کشیده می شود. و برای مناطقی که در معرض رطوبت قرار دارند بسیار عالی است. این پوشش در واقع نوعی ترمیم کننده است و یکی از روش های مهم و جدید جلوگیری از خوردگی فلزات است. و فلزاتی که مستعمل شده اند براحتی با این پوشش قابل استفاده می گردند.این پوشش را براحتی می توانید از مجموعه ی ایمن رنگ تاپ خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما