تولید و فروش گلس بید در ایران

اگر از جمله کسانی هستید که در ایران به دنبال گلسبید برای شرکت یا زیر مجموعه یا کار گاه خود هستید،ایمن رنگ تاپ مجموعه ای است که می تواند گلس بید مورد نیاز تان را تامین و تولید کند. فروش گلس بید در دانه بندی و کاربرد های مختلف و اپلیکشن های متفاوت برای شما تامین و تولید کند.بیایید در چرخه تولید و صادرات گلسبید کشور شما هم پیش قدم باشید.

فروش گلس بید

تولید و فروش گلس بید

پروسه تولید گلس بید یا دانه های شیشه ای چندان پیچیده نیست و لی همت می خواهد که کمک کنیم کارخانه ی گلس بید یک به یک تعطیل نشوند.اگر شما هم جزء کسانی هستید که پودر شیشه و گلاسبید مصرف می کنید جای شما در ایمن رنگ تاپ خالی است.قبل از دادن نمونه گلسبید  به ازمایشگاه نوع دانه بندی و نوع استاندارد را برای ما مشخص کنید تا نمونه برای شما ارسال شود.بنابه نیاز شما برای شما تولید می کنیم.و با توجه به کاربردها نوع تولید گلاسبید و حتی بسته بندی و قیمت ها متفاوت می شود.

فروش گلس بید
ازمایش میزان بازتاب گلاسبید

گلس بید در ایران

با توجه به خاص بودن و ناشناخته بودن این محصول برای عموم چند تاشرکت انگشت شما موفق به تولید و حتی تجاری سازی این محصول شده اند.و چند تا شرکت تولیدی گلسبید به دلیل تحریم های یک جانبه و حتی حمایت کم از انها در شرف تعطیلی قرار گرفتند که به لطف خدا و حمایت مسئولین زیربط از ورشکستگی نجات پیدا کردند. هر چند دستگاههای خارجی نیاز به باز سازی و نوسازی در بعضی از شرکت ها دارند ولی به لطف خدا پای ایران به صادرات گلسبید به کشورهای همسایه نیز باز شده است.

فروش گلس بید

خصوصیات بارز گلس بید

  • با توجه به فراوانی اکسید سیلیسیم حدود 30 تا 70 درصد ان از این ماده معدنی تولید می شود.
  • بدلیل مقاومت ان در برابر اب و اسید ها و بازها کاربرد ان در صنعت روزافزون است.
  • گلاسبید باید کرویت بالایی داشته باشد.
  • میزان سختی ان بالاست و در حد قابل قبول است.
  • با توجه به کاربردهامی توان با کم و زیاد کردن مواد تشکیل دهنده سختی ان و حتی میزان  باز تاب ان را تغییر داد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما