تولید و فروش مواد ضد خوردگی نانو

تولید و فروش مواد ضد خوردگی ایرانی و بسیار جذاب وکه کار اجرایی را راحت و بی دردسر کرده است اغاز شد .فناوری نانو بکار رفته دران یکی از شاهکارهای علوم نانویی از نظر صاحب نطران شناخته می شود. تولید انبوه ان با حمایت ستاد فناوری نانو درایران اغاز شده است. و توانستیم از مقیاس از مایشگاهی به مقیاس صنعتی و انبوه تبدیل کنیم.

فروش مواد ضد خوردگی

مواد ضد خوردگی نانو چیست ؟

مواد ضد خوردگی همان پوشش نانویی مبدل زنگ اهن هستند که بر روی سطوح فلزات زنگ زده کشیده می شوند. و تحت اثر یه کمپلکسی که درون مواد رخ می دهد زنگ اهن را به پوشش پایدار و کاملا ضد زنگ تبدیل می نماید.در بسیاری از صنایع خوردگی به عنوان یک مشکل اساسی در نظر گرفته می شود.زیرا دلیل اصلی خرابی ها و صرف سالانه ملیارد ها دلار برای نگه داری پیشگیرانه و تعمیر و بازسازی قطعات فلزی است.نانو فناوری فرصت ایجاد پوشش هایی با مقاومت و دوام بالا را فراهم کرده است.

فروش مواد ضد خوردگی

فروش مواد ضد خوردگی نانو

این پوشش نانویی که به شما معرفی می کنیم شاید جزء اولین نفراتی باشید که با ان اشنا می شوید. مواد ضد خوردگی نانویی در ایران این قابلیت را دارند که حتی با نمونه های خارجی رقابت نمایند. چرا که ایتم ها و پارامترهای مهمتری نسبت به نمونه های  خارجی  دارند. ایمن رنگ تاپ با افتخار فروش پوشش ضد زنگ اهن نانویی لارما پوشش را در پیش گرفته است. امیداست که درجهت شکوفایی هر چه بیشتر کشور ما هم قدیم هرچند ناچیز برداشته باشیم.

فروش مواد ضد خوردگی

چرا تولید ضد خوردگی نانو اهمیت دارد ؟

  1. طبق امارهای جهانی به طور میانگین حدود 2.5 بیلیون تریلیون دلار خسارت ناشی از خوردگی فلزات در دنیا ست.
  2. اگر از سیستم ضد خوردگی استفاده کنیم 800 تا 900 ملیارد دلار صرفه جویی خواهد شد.
  3. ضد خوردگی معرفی شده بیش از 5 برابر مقاومت در برابر زنگ زدن را افزایش می دهد.
  4. وجود صنایع مختلف در مجاورت رطوبت هزینه ی رنگ امیزی مجدد ان را بالا می برد .
  5. یکی از چالش های بزرگ دنیا زنگ زدن فلزات و خوردگی ان است .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما