بهترین رنگ برای خط کشی خیابان خرید کنیم

همواره رقابت بر سر خرید و فروش رنگ ترافیکی با پایین ترین قیمت وجود دارد ولی باید این نکته را یاد اور شویم که اگر می خواهیم بهترین رنگ برای خط کشی خیابان از لحاظ کیفیت بر تر و پایین ترین قیمت خرید کنیم نکات زیادی مدنظراست که در ادمه مطرح می کنیم.

خرید رنگ برای خط کشی خیابان

همواره وقتی که از قیمت رنگ خط کشی خیابان سخن می گوییم باید به این نکته توجه نمائیم که تولید کننده رنگ ترافیکی برای ساختن یه رنگ مورد انتظار کارفرما باید رزین ساز را در نظر بگیرد یا پیگمنت ها و پرکننده های رنگ را باید از شرکت مختلف و مورد قبول خریداری کند و پارامترهای مهندسی زیادی در این تولید مدنطر است و می توان در یه هم زدن رنگ فرمول مشخص و متنوعی را تولید کرد که هر کدام خصوصیات خاص خود را داشته باشد .پس در زمان خرید رنگ خط کشی خیابان های شهر خود در هر منطقه ای می توان پارامترههای زیادی را در نظر گرفت .

بهترین رنگ برای خط کشی خیابان از نظر قیمت

از زمانی که رنگ های علامت گذاری جاده مطرح شد و به بازار امد رنگ های متنوعی نیز تولید شده است و همواره استفاده می شود . بهترین رنگ برای خط کشی خیابان از لحاظ قیمت رنگ اکریلیک ترموپلاست است .که می توان با قیمت ارزان تهیه کرد و اجرای راحتی هم دارد و می توان بادست و غلتک و قلم مو و دستگاههای بزرگ و کوچگ اجرا نمود. و می تواند تا 9 ماه نیز دوام داشته باشد .

بهترین رنگ برای خط کشی خیابان از لحاظ ماندگاری

اگر ماندگاری تا سه سال مطرح باشد رنگ خط کشی گرم ترموپلاست بهترین رنگ از لحاظ ماندگاری و دوام است چون تا پایان عمر سرویس دهی می توان روی ان حساب باز کرد . هرچند اجرای ان نیاز به تجهیزات و ماشین الات ویژه می باشد و برای مسیرهای با متراژ کم برای مجری رنگ ترافیکی گرم به صرفه نیست که این همه تجهیزات وماشین الات را جابه جا کند. یکی دیگر از ماندگارترین رنگ های خط کشی رنگ های خط کشی به صورت پیش ساخت می باشد.که تا ضخامت سه میلی متر تولید شده و به صورت ورقه روی سطح اسفالت با حرارت می چسبد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما