ایا روی قیمت رنگ ترافیک سرد حساس باشیم

سوالائی که اکثر مشتریان عزیز به ذهن اشان خطور می کند این است که قیمت رنگ ترافیکی تا چه حدی منصفانه است ؟ ایا ما روی قیمت رنگ ترافیک سرد تک جزئی پایه حلال چقدر می تونیم حساس باشیم و روی قیمت های ان مانور دهیم ؟ شما با فرمول تمام شده و مواد تشکیل دهنده رنگ ترافیکی اشنائی دارید؟ به ادامه این مطلب توجه فرمائید.

قیمت رنگ ترافیک سرد بر چه اساسی است

همانطور که مستحضر هستید رنگ ترافیک سرد تک جزئی از رنگ هایی است که کاربرد زیادی در جاده های ما و حتی سطوح کف ساختمانها و پارکینگ ها و مصارف دیگر می تواند بکار رود و به خاطر مقاومت در برابر خراش و ارزان بودن می تواند به یکی از رنگ های پرطرفدار در بین مردم مطرح شود و قیمت رنگ ترافیک سرد برا اساس نوع رزین و مواد اولیه مانند پیگمنت ها و پرکننده هها و در پایان داشتن و نداشتن مجوز لازم برای اجرای تعیین می شود. رنگ هایی که مجوز پلیمر را پاس کرده اند قیمت بالاتری دارند.

چرا نباید روی قیمت رنگ ترافیک سرد حساس باشیم ؟

  • به دلیل اینکه یه رنگ می تواند تحت شرایط خاص فرمول های مختلفی داشته باشد .
  • همانطور که در زیر مشاهده می کنید یه رنگ با فرمول های مختلف می تواند کارائی متفاوتی داشته باشد .
  • اگر از لحاظ قیمتی به تولید کننده رنگ ترافیکی فشار بیاوریم ممکن است به دلیل کاهش هزینه بخواهد از مواد اولیه کم کرده وارزش کیفی رنگ را کاهش دهد.
  • هرچند قیمت تمام شده مهم است ولی باید توجه داشته باشیم که یه رنگ خوب و استاندارد برای جاده می تونه هم دوام ان را افزایش داده هم سبب می شود پیمانکار رنگ ترافیکی از طرف کارفرمای خود جریمه نشود.
  • همه پیمانکاران کم و بیش با قیمت تمام شده رنگ اشنائی دارند و این دلیل نمی شود که بخواهند با کمترین هزینه این کار را انجام دهند. و دوباره کاری کنند.

فروش رنگ ترافیک سرد با قیمت حساب شده

اگر شما جزء افرادی هستید که به فکر ابروی مجموعه ی خود هستید و دوست دارید یه رنگ استاندارد و خوب طبق تعهدات خود در برای کار خود استفاده کنید ما در کنار شما هستیم و همانطور که می دانید یه رنگ سرد تک جزئی باید تمام پارامترههای موجود که سازمان راهداری تائید می کند را داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما