پخش کنندگان رنگ اکریلیک سفید

رنگ اکریلیک سفید، از انواع رنگ های ساختمانی بوده که امروزه کاربرد بسیار وسیعی دارد. از این رنگ جهت رنگ آمیزی نمای داخلی و خارجی ساختمان و حتی سایر سطوح چوبی، فلزی و سنگی نیز می توان استفاده نمود. رنگ های اکریلیک با انواع مختلف و طیف رنگی گسترده، نقش مهمی در دکوراسیون فروشگاه ها و سایر مکان ها ایفا می کنند.

پخش کنندگان رنگ اکریلیک سفید

معرفی انواع رنگ اکریلیک

معرفی انواع رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک نسل جدیدی از رنگ های ساختمانی هستند که از پلیمریزاسیون اسید اکریلیک به دست می آیند و توانسته اند به دلیل مزایای متعدد جایگاه ویژه ای پیدا کنند. به طوریکه بسیاری از افراد استفاده از این رنگ ها را به رنگ های روغنی ترجیح می دهند.

البته باید گفت طیف استفاده از رنگ اکریلیک مختص ساختمان نبوده و در کارهای هنری نقاشی و طراحی روی پارچه نیز از آن ها استفاده می گردد. رنگ های اکریلیک به دو دسته پایه آب و پایه حلال تبدیل می شوند که نوع پایه آب در نقاشی ساختمان مصرف بیشتری دارد. رنگ اکریلیک پایه حلال، به صورت رنگ های ترافیکی کاربرد دارد.

رنگ های اکریلیک ساختمانی خود به سه نوع مات، نیمه براق و براق تقسیم می گردند که بسته به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که ذکر شد حلالیت این رنگ ها در آب یکی از مزایای استفاده از این رنگ ها بوده که سبب سهولت استفاده، بوی کم و خشک شدن سریع این رنگ ها می گردد.

رنگ های اکریلیک به دلیل نداشتن بو از جمله رنگ های سازگار با محیط زیست به حساب آمده و از پوشش دهی بسیار خوبی برخوردار می باشند.

رنگ های اکریلیک پس از خشک شدن در برابر آب مقاوم بوده و قابلیت تمیز کردن با آب را دارا می باشند. رنگ های اکریلیک از انعطاف خوبی نیز برخوردار بوده و بنابراین احتمال ترک خوردن در آن ها کمتر می باشد. همین امر آن ها را جهت نماهای بیرونی که در معرض هوا و اختلاف دمای بیشتری قرار دارند مناسب تر می کند.

مراکز فروش رنگ اکریلیک سفید مات

مراکز فروش رنگ اکریلیک سفید مات

اگر چه انتخاب میزان براقیت رنگ بسته به نوع سلیقه و کاربرد مشتری دارد اما معمولا جهت سطوح داخلی منزل از رنگ های مات یا نیمه مات استفاده شده و رنگ های براق مناسب استفاده در کارهای دکوراسیون می باشند. تنوع بی نظیر رنگ در رنگ های اکریلیک و سرعت زمان خشک شدن نیز به انجام کارهای دکوراسیون با این رنگ ها کمک شایانی نموده است.

رنگ اکریلیک زرد، آبی و قرمز از انواع اصلی رنگ ها به حساب آمده که با ترکیب دستی یا کامپیوتری آن ها انواع دیگر رنگ ها ایجاد می گردد.

این مجموعه، محصولات بهترین تولید کنندگان رنگ اکریلیک را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می نماید. ضمن آنکه امکان مشاوره و فروش اینترنتی محصولات نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما