پخش چسب چشم گربه ای پارکینگ

چسب چشم گربه ای نوعی از چسب های ترافیکی می باشد که بر پایه ی رزین اپوکسی تولید می شود و معمولا برای چسباندن علائم ترافیکی بر روی سطوح مختلف مانند آسفالت ها یا تابلو ها مورد استفاده قرار می گیرند. چسب چشم گربه ای پارکینگ برای چسباندن علائم ترافیکی در داخل پارکینگ ها کاربرد دارد و طوری طراحی شده است که باعث چسبندگی خوب این علائم بر روی دیوار ها یا آسفالت ها شود. این نوع چسب ها خواص بسیاری دارد که باعث استفاده زیاد از آن ها در این حوزه می شود.

 

کاربرد چسب چشم گربه ای ترافیکی

کاربرد چسب چشم گربه ای ترافیکی

در قسمت بالا اشاره شد که عمده مصرف چسب مخصوص چشم گربه ای برای چسباندن علائم ترافیکی در پارکینگ ها و جاده ها یا در مکان ها ترافیکی دیگر می باشد. از جمله مهم ترین مزیت ها این چسب ها این است که مدت زمان بسیار کوتاهی برای خشک شدن آن ها نیاز است و بر خلاف چسب های دیگر علاوه بر زمان خشک شدن کوتاه، دارای قدرت چسبندگی بسیار زیادی نیز می باشد. این چسب ها نیز در انواع مختلفی مانند چسب چشم گربه ای تک جزئی، دو جزئی و چند جزئی تولید می شود که هر کدام خواص و موارد استفاده مخصوصی دارند.

چسب دو جزئی مایع از پر مصرف ترین انواع این چسب های می باشد که حتی برای چسباندن میخ های ترافیکی از آن استفاده می شود. از ویژگی های مهم این نوع چسب چشم گربه ای این است که هم سرعت خشک شدن سریعی دارد و هم برای استفاده بر روی آسفالت ها خواص مکانیکی قابل قبولی دارد.

عمده ترین مصرف چسب چشم گربه ای دو جزئی برای چسباندن علایم چشم گربه ای یا همان میخ های ترافیکی می باشد. این چسب به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط نا مساعد جوی، ضربات قوی و مواد شیمیایی برای چسباندن میخ های ترافیکی بر روی آسفالت ها استفاده می شود.

تولید کنندگان چسب چشم گربه ای

تولید کنندگان چسب چشم گربه ای

عرضه چسب چشم گربه ای در بازار بسته به نوع درخواست مشتریان و تقاضا می تواند کم و زیاد شود. تولید کنندگان انواع رنگ های ترافیکی معمولا چسب چشم گربه ای را نیز در انواع مختلف تولید می نمایند، زیرا تا حدودی مواد اولیه ای که برای تولید رنگ ها استفاده می شوند با مواد اولیه رنگ ها یکسان می باشد.

قیمت انواع چسب ها چشم گربه ای در بازار متغیر است و تولید کنندگان معمولا به صورت ماهانه و در برخی موارد هفتگی قیمت های خود را تغییر می دهند زیرا به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه این محصولات نیز دچار نوسانات قیمتی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما