مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک درجه یک

در مرکز پخش رنگ می توانید انواع رنگ ها را تهیه فرمایید که از جمله این رنگ ها، رنگ نیم پلاستیک درجه یک می باشد که در این مرکز پخش قابل تهیه است.

به طور کلی از رنگ نیم پلاستیک جهت رنگ انواع سطوح از جمله : گچی ، سیمانی، بتونی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که به علت فرمول رنگ پلاستیک این محصول از استحکام بالا و همچنین سرعت خشک شدن بالایی برخوردار می باشد.

مرکز پخش رنگ نیم پلاستیک درجه یک

مزیت های رنگ نیم پلاستیک

مزیت های رنگ نیم پلاستیک

از جمله مزیت های رنگ نیم پلاستیک موارد زیر می باشد :

این محصول قیمتی مناسب و ارزان دارد.استفاده از این رنگ‌در ساختمان از نظر قیمتی نسبت به رنگ‌روغنی بسیار ارزان تر تمام می شود.

به همین دلیل مناسب افرادی می باشد که بسیار زیاد خانه خود را عوض می کنند و منزلشان احتیاج به رنگ‌زدن دارد.

شما برای رنگ آمیزی ساختمان خود با رنگ نیم پلاستیک احتیاج به کمترین زمان دارید، یعنی در کوتاه ترین زمان نسبت به رنگ‌روغنی می توانید ساختمان خودتان را رنگ آمیزی نمایید.علت این موضوع این می باشد که حلال رنگ پلاستیک و پایه آن آب می باشد و به همین علت به سرعت خشک می شود.

رنگ نیم‌پلاستیکی قابلیت آن را دارد که پوشش بالایی را در بر بگیرد.

این رنگ به علت مات بودنش باعث می شود تا موج های موجود در گچ های دیوار دیده نشده و پوشیده شوند بر خلاف رنگ های روغنی که تمامی موج های موجود در دیوار را نشان می دهند و البته این را نیز اضافه نماییم که این رنگ به علت مات بودن باعث می شود تا لوازم براق موجود در منزل زیباتر دیده شوند یعنی کنتراست زیبایی در وسایل ایجاد می نماید، به طور مثال کابینت هایی که از جنس گلاس می باشند با وجود رنگ نیم‌پلاستیک جلوه ویژه ای به خود می گیرند.

همان گونه که در قبل بیان کردیم حلال و پایه رنگ نیم پلاستیک آب بوده و به همین دلیل احتیاجی به حلال های نفتی نداشته و از این رو آسیبی به محیط نمی رساند.

رنگ های نیم پلاستیک نسبت به رنگ های روغنی از بوی کمتری برخوردار می باشند و به همین دلیل هنگام استفاده از ان در منزل و ساختمان موجب آزار و اذیت نمی شود.

قیمت عمده فروشی رنگ نیم پلاستیک درجه یک

قیمت عمده فروشی رنگ نیم پلاستیک درجه یک

شما عزیزان می توانید پس از کسب اطلاعات کافی از رنگ نیم‌پلاستیک جهت خرید این محصول به صورت عمده به فروشگاه ما سر زده و پس از اخذ اطلاعات کافی از قیمت عمده رنگ نیم پلاستیک درجه یک نسبت به خرید این محصول از فروشگاه ما واقع در مرکز خرید رنگ نیم پلاستیک اقدام فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما