مرکز پخش رنگ خط کشی تناژی زاهدان

رنگ تجربه ای است که به دلیل پدیده تابش نور توسط حس ایجاد می شود و هنگام برخورد با شدت خاصی توسط اشیا منعکس می شود. به عنوان یک طراح یا حرفه ای که به هنرهای تجسمی اختصاص داده شده است ، مهم است که شما برای طراحی های مختلف رنگ های متفاوت داشته باشید. در خطر کشی مهم ترین بخش رنگ آن است. ما بهترین رنگ خط کشی تناژی را در مرکز پخش زهدان عرضه می کنیم.

مرکز پخش رنگ خط کشی تناژی زاهدان

نحوه تولید رنگ خط کشی تناژی

نحوه تولید رنگ خط کشی تناژی

قبل از تولید ، آزمایشگاه فرمولی منحصر به فرد برای هر رنگ از هر نوع رنگ ایجاد می کند. در این مرحله از تولید ، آزمایشات آزمایشات بسیار گسترده ای انجام می شود. یکی از آنها در محفظه تهویه مطبوع انجام می شود ، جایی که برای ماه ها ، پیری احتمالی رنگ کنترل می شود ، هم در ظرف و هم بر روی لایه های مختلف اعمال می شود. این آزمایشگاه همچنین وظیفه کنترل ورود مواد اولیه و حفظ کیفیت را در طی فرآیند تولید بر عهده دارد. همچنین ، یک وظیفه مهم آزمایشگاه بررسی مواد اولیه جدید و رنگ ها است.

در انبار مرکزی کلیه مواد اولیه در حالت خشک مانند رنگدانه ها و مواد پرکننده و همچنین چسبنده هایی مانند دکسترین و صمغ عربی ذخیره می شوند که بعداً به صورت مایع حل می شوند. اولین مرحله در فرآیند تولید ، توزین مواد تشکیل دهنده خشک تا نزدیکترین گرم است. سپس مواد اولیه آماده می شوند تا به قسمت بعدی – مخلوط اولیه – بروند. مواد افزودنی و چسب های مایع در قسمت ‘ترکیب مخلوط’ ذخیره می شوند. مقادیر مورد نیاز مستقیماً از بشکه ها گرفته می شود و مواد خشک خشک شده قبلی در آنها ریخته می شود. مواد هنگام ریختن در کیسه ها باقی مانده و دقت از بین می رود. در مراحل تولید زیر ، رنگ و ویسکوزیته هر رنگ مطابق با استاندارد کنترل می شود و در صورت لزوم ، مقادیر هر ماده تنظیم می شود.

رنگدانه ها در چسب حل نمی شوند. لازم است که آنها را به طور مداوم در چسب پراکنده کنید ، یعنی توزیع آنها به صورت همگن انجام شود. پراکندگی در دو مرحله انجام می شود: مرحله اول ، اختلاط اولیه با میکسر ، و مرحله دوم ، با آسیاب سه غلتکی که ظرافت رنگ را تعیین می کند.

رنگدانه ها به صورت پودرهای خشک و با تشکیل ذرات توده ای تهیه می شوند. در طی اختلاط اولیه ، ذرات به توده های کوچکتر تقسیم می شوند و به طور همگن در سراسر چسب پخش می شوند. با چرخاندن یک سیلندر فلزی در نمونه گرفته شده از رنگ ، ویسکوزیته با توجه به مقاومت ارائه شده توسط رنگ اندازه گیری می شود. در این مرحله ، قدرت رنگ آمیزی رنگ هنوز تا حدودی کم است ، اما چون در مراحل بعدی ، رنگدانه ریزتر خرد می شود ، افزایش می یابد.

مرکز خرید رنگ خط کشی تناژی

مرکز خرید رنگ خط کشی تناژی

ما یک مرکز خرید ایجاد کرده ایم که علاقه مندان به خرید رنگ خط کشی تناژی درجه یک می توانند به راحتی و به صورت غیر حضوری از آن خرید نمایند. این رنگ ویژگی های خاص خود را دارد که امکان تمایز آنها از یکدیگر در همان طیف از همان رنگ را فراهم می کند و بنابراین می تواند بین سایه های مختلف تفاوت قائل شود. برای ثبت سفارش این رنک ها با قیمتی استثنایی و تخفیف های باور نکردنی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما