مرکز پخش رنگ خط کشی اپوکسی برای سطوح سنگی

ایا سطوح صاف و سیقلی و یا براق دارید که می خواهید علامت گذاری کنید؟ مرکز پخش رنگ خط کشی اپوکسی بری سطوح سنگی و یا سیقلی صاف اماده خدمات دهی به مشتریان محترم  می باشد. رنگ خط کشی اپوکسی به دلیل مقاومت مکانیکی و ضد اب بودن و قدرت چسبندگی بر روی سطوح سنگی در پارکینگ ها و بیمارستان ها و قابلیت شستشو بودن ، توانسته جزء یکی از مهمترین رنگها از لحاظ کاربردی قلم داد شود.

رنگ خط کشی اپوکسی

رنگ خط کشی اپوکسی برای سطوح سنگی

همانطور که در بالا اشاره شد رنگ اپکسی به دلیل خصوصیات خوب رزین ان یکی از پر کاربردترین رنگ ها درصنایع مختلف جا افتاده است و توانسته هم به عنوان پوشش یه تیکه برای کف سالن های صنایع غذایی و سالن های تولید و… استفاده شود. برای همین است که میل به استفاده این پوشش ها برای سطوح سنگی و بتنی صاف و سیقلی زیاد شده است. علامت گذاری روی کف سطوح سر بسته بوسیله رنگ اپوکسی دوجزئی و پرایمر اپوکسی دوجزئی قابل انجام است  و دوام خوبی داشته و کاملا مقرون به صرفه است.

رنگ خط کشی اپوکسی

مرکز پخش رنگ خط کشی اپوکسی

از جمله سوالاتی که مشتریان عزیز  می پرسند این است که ایا می توان  رنگ ترافیکی تک جرئی اکریلیک ترموپلاست را به جای رنگ خط کشی اپوکسی روی سطوح سنگی انجام داد ؟ اره می توان انجام داد ولی قدرت چسبندگی رنگ اپوکسی بواسطه ی پرایمر ان فوق العاده است. به همین دلیل مرکز پخش رنگ اپوکسی ، ایمن رنگ تاپ ، می تواند، انواع  رنگ ترافیکی  درخواستی شما را برای تمام نقاط کشور ارسال کند. قبل از علامت گذاری و تفکیک از متراژ و ضخامت اجرای خط کشی خود روی سطوح سنگی یا بتنی صاف با خبر شده و یا با ما مشورت بگیرید.

رنگ خط کشی اپوکسی

مزایای رنگ خط کشی اپوکسی

  • قابلیت اجرا روی سطوح سنگی و یا اپوکسی خیلی صاف
  • قدرت چسبندگی خیلی بالا
  • هم می توان براق و نیمه براق و مات ان را تولید کرد.
  • با پرایمر رنگ اپوکسی قدرت چسندگی ان زیاد تر می شود.
  • مقاوم در برابر اب و شستشو
  • اب براحتی داخل ان نفوذ نمی کند.
  • در چندلایه هم می توان روی هم اجرا کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما