مرکز خرید و فروش گلس بید

با توجه به کاربردهای زیاد گلس بید در صنعت رنگ سازی و اسیابهای صنعتی و شات بلاستینگ و رنگ کاری های جاده ای و  به عنوان فیلر یا پر کننده از گلو له های شیشه ای یا گلسبید در حد میکرون استفاده می گردد.از ویژگی های مهم گلسبید می توان به سطح یکدست و بدون حباب و با سختی خوب ان اشار ه کرد. جهت خرید گلس بید به ایمن رنگ تاپ اطمینان کنید.

خرید گلس بید

گلس بید چیست؟

گلس به زبان انگلیسی Glass به معنی شیشه وbead بید به معنی مهره است. ترجمه لفظی ان  ،مهره شیشه ای است. از انجا که این دانه ها از شیشه ساخته می شوند و  کروی هستند ، دانه ها از لحاظ شیمیایی پایدار هستند و در برابر اب و حرارت و اسید ها و باز ها مقاوم هستند، در صنایع مختلف از انها استفاده می گردد.

خرید گلس بید

مرکز خرید و فروش گلس بید

مر کز فروش گلس بید اینجاست. اره همین سایتی که در ان قرار دارید کافی است با همکاران ما تماس بگیرید تا هر نمونه که مد نظرتون هست برای شما برای ازمایش و واحد کنترل کیفیت تان  ارسال کنیم. ما سعی می کنیم با کیفیت ترین گلاسبید را برای شما ارسال کنیم تا جواب دلخواه خود را در یافت نمایید. خواهشا قبل از در خواست نمونه از دانه بندی و در صورتی که عملیات بلاستینگ دارید،در صورت خشک یا تر بودن از نحوه ی بلاستینگ اطلاع پیدا کنید. و برای ما درخواست دهید . در هر حال نوع دانه بندی گلاسبید و در صورت امکان نوع استانداردی که نیاز دارید را برای ما مشخص کنید.

خرید گلس بید

خرید گلس بید ترافیکی

برای باتاب بهتر رنگ خط کشی در شب  از دانه های شیشه ای یا گلس بید به عنوان پیش مخلوط و روپاش استفاده می شود. معمولا استاندارد های مورد نیاز گلسبید در خط کشی ، En1424 , EN1423  اروپایی در ایران و 10547 و 8040 ایران می باشد.که به سه صورت ریزش ازاد یا فشار محدود به و مخلوط به مخزن رنگ دستگاه ماشین و پیش مخلوط در رنگ گرم به مقدار 20 در صد وزنی رنگ اضافه می شود.ب

خرید گلس بید
ضایعات شیشه در کارخانه

 گلس بید مخلوط  intermix

گلس بید مخلوط اینتر میکس با  رنگ ترمو پلاستیک گرم اجرا و با مخزن دستگاه خط کش افزوده می شود . و بدلیل مشکلات اجرائی که در رنگ های سرد ترافیکی پایه حلال و پایه ابی وجود دارد،مصرف این نوع دانه های شیشه ای در این نوع خط کشی متداول نمی باشد.مقدار مصرف گلس بید در رنگ رخط کشی در کشورهای مختلف متفاوت در نظر گرفته شده است.و مقدار ان بستگی به میزان استفاده از گلاسبید permix یا پیش مخلوط دارد.و کمک شایانی به افزایش طول عمر خط کشی دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما