مراکز تولید هاردنر اپوکسی پلی امید

هنر رزین این روز ها طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است، برای تهیه ی ماده ی اولیه ی این هنر احتیاج به دو ماده ی صنعتی و شیمیایی است. این دو ماده با نسبت یک به دو با هم ترکیب شده و در زمان مشخصی خشک می شوند. در اثر ترکیب رزین و هاردنر اپوکسی پلی امید ماده ی جادووی به وجود می آید که به راحتی در انواع قالب های پلاستیکی و سیلیکونی قرار گرفته و به اشکال مختلف در می آید. هاردنر در آزمایشگاه ها توسط مهندسین و متخصصین ساخته شده و در تیوپ های مختلف بسته بندی شده و وارد بازار می شود.

مراکز تولید هاردنر اپوکسی پلی امید

موارد استفاده از هاردنر اپوکسی

موارد استفاده از هاردنر اپوکسی

هاردنر اپوکسی یک مایع کاملا شفاف است و غلظت و گرانروی بالایی داشته و به آسانی روان نمی شود. هاردنر نوعی ماده جهت ساخت پلاستیک است. تمامی پلاستیک ها ضد آب هستند، به همین دلیل از هاردنر به عنوان یک لایه برای بسیاری از اجسام استفاده می شود، تا از نفوذ آب کاملا جلوگیری شود.

بسیاری از کفپوش ها از جمله پارکت ها و لمینت ها شامل رویه ای نازک از هاردنر می باشد. کشتی ها و قایل ها نیز از این ماده بهره برده اند و توسط هاردنر ضد آب شده اند. تمامی تجهیزاتی که با آب سر و کار دارند، می بایست از یک لایه برخوردار باشند، تا از تخریب و فرسایش ناشی از مجاورت با آب جلوگیری شود.

از هاردنر به عنوان یک روکش برای انواع فلزات و قطعات مکانیکی و صنعتی مجاور با آب استفاده می شود. به عناون مثال لوله های آب، توربین های موجود در زیر سد ها همگی دارای روکشی از هاردنر می باشند. هاردنر با قابلیت ویژه ای که دارد، به عنوان یک سخت کننده عمل کرده و مثل چسب می تواند بسیاری از ترکیب های شیمیایی را به هم متصل کند.

رنگ رویه کولتار اپوکسی برای تمامی لوله های زیر زمینی استفاده می شود. برای ساخت این رنگ به خصوص از ماده اولیه ای ضد زنگ بهره می برند. هاردنر اپوکسی یکی از ترکیب هایی است، که در تهیه ی رنگ کولتار بکار می رود.

خرید بهترین اپوکسی پلی امید

خرید بهترین اپوکسی پلی امید

مواد اولیه ی با کبفبت سبب می شود تا محصول نهایی کاملا مرغوب و با کیفیت شود. اپوکسی پلی امید در بهترین آزمایشگاه ها با ترکیب های خالص و با کیفیت ساخته شده و به بازار مصرف خود عرضه می شود. کارخانه های تولید کننده ی رنگ اپوکسی این محصول را در حجم های بالا خریداری می کنند.

توزیع رنگ اپوکسی توسط تولید کنندگان و یا واسطه های فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما