قیمت کلی رنگ خط کشی خیابان

ما هر روز با رنگ خط کش سر و کار داریم و این رنگ ها در زندگی ما هستند و به راحتی با این نشانه های افقی کنار می آییم .این رنگ ها می توانند رنگ های خاصی مانند آلکیدی و کلریدی اصلاح شده با رزین های اکریلیک کلرو لاستیک و ترموپلاستیک باشند و اهمیت رنگ تابلوهای خیابان و ماندگاری و دید و انعکاس آنها برای راننده در شب بسیار مهم است. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت کلی رنگ خط کشی خیابان می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت کلی رنگ خط کشی خیابان

نکاتی هنگام اجرای رنگ خط كشي جاده

نکاتی هنگام اجرای رنگ خط كشي جاده

در رنگ خط کشی عابر پیاده رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که پس از ترافیک به خوبی منعکس می شود و سریعتر از زرد ظاهر می شود و می توان آن را رنگ ترافیک سفید نیز نامید زیرا مکمل آن سیاه و آسفالت است و برخی رنگ ها در کنار مکمل ظاهر بهتری دارند. یکی از مهم ترین سایه ها در زمینه ترافیک است که استفاده از آن در رنگ های خطی کم اهمیت نیست. یک رنگ خط خوب باید به اندازه کافی بادوام باشد. رنگ خط کش باید حداقل مقیاس باشد.

باید حداقل 24 ساعت مقاومت کافی در برابر آب داشته باشد. باید حداقل 72 ساعت در برابر گرما و رطوبت مقاوم باشد. یک رنگ رنگ خوب باید حداقل را در حین کار منعکس کند. قدرت چسبندگی و مقاومت در برابر هوا رنگ خیابانی یکی از رنگ های صنعتی است که برای کنترل ترافیک و علامت گذاری خطوط خودروها استفاده می شود. البته کاربردهای دیگری نیز برای این رنگ ها وجود دارد که از آن جمله می توان به تابلوهای راهنما، نشانه ها و … اشاره کرد.

یکی از اجزای اصلی این نوع رنگ، رزین ترافیکی است که مقدار آن برای کیفیت و دوام بالا حدود سی (30%) می باشد. یکی دیگر از اجزای تابلوهای خیابان تیتانیوم است که باید حاوی حدود دوازده درصد (12%) باشد. ماده سوم رنگدانه نام دارد که باید در ترکیبات به مقدار ده (10%) درصد استفاده شود. 50 درصد باقیمانده فیلر نامیده می شود و هر چه ترکیبات دقت بیشتری داشته باشند، رنگ دوام بیشتری خواهد داشت.

توزیع کنندگان عمده رنگ خط کشی خیابان

توزیع کنندگان عمده رنگ خط کشی خیابان

قبل از آشنایی با خرید این ماده، بهتر است نکاتی را یاد بگیرید تا در خرید با مهارت بالا عمل کنید. توجه داشته باشید که رنگ هایی با فرمول معمولی و خاص برای برخی مناطق اصلا مناسب نیستند، توجه داشته باشید که برای اجرای رنگ کمتر از 50 کیلومتر از رنگ های گرم استفاده کنید. بهتر است به قیمت فروش رنگ های لاین در فروشگاه های اینترنتی نگاهی بیندازید چرا که با خریدی بی دردسر مواجه خواهید شد اما می توانید به راحتی سفارش خود را نیز ثبت کنید و از گستردگی بالای این خرید لذت ببرید.مشتریان گرامی می توانند برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت رنگ خط کشی جاده به سایت ما که از توزیع کنندگان عمده رنگ خط کشی خیابان هستیم مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما