قیمت فروش رنگ روغنی براق

رنگ روغن یکی از قدیمی ترین نوع رنگ ها در بین مردم می باشد که برای نقاشی و رنگ کردن دیوار ها مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی دارد. با جست و جو در سایت های اینترنتی و پرس و جو از فروشنده های سراسر کشور می توان لیست قیمت رنگ روغنی براق را به دست آورد.

قیمت فروش رنگ روغنی براق

ویژگی رنگ روغنی با کیفیت

ویژگی رنگ روغنی با کیفیت

رنگ های روغنی به رنگ هایی گفته می شود که در فرایند تولیدشان از روغن دانه های گیاهی استفاده شده است، این رنگ ها را رنگ های بر پایه حلال و یا آلکیدی نیز در بازار می شناسند، با ما همراه باشید تا ویژگی های رنگ های روغنی را به صورت مختصر و مفید به شما ارائه دهیم:

  • ابتدا مقداری از رنگ را بر روی یک وسیله بزنید و آن را برای مدت 24 ساعت در هوای آزاد قرار دهید، بعد از این مدت زمان سعی کنید که با یک وسیله ی تیز یا ناخن روی آن خراش ایجاد کنید اگر به سختی توانستید این کار را انجام دهید و رنگ پاک نشد رنگ روغنی با کیفیت می باشد.
  • این رنگ ها برای پایه ی روغن و نفت می باشند و دارای بوی بسیار تند و زننده ای هستند ولی در عین حال برای مصارف مختلف پرکاربرد می باشند.
  • یکی از ویژگی های رنگ های روغنی این است که در برابر آب، الکل، آفتاب و … مقاوم هستند و هیچ گونه تغییری را در برابر این مواد حس نمی کنند.
  • این رنگ ها به صورت مات، نیمه مات و براق می باشند و به همین دلیل برای هر مکانی متناسب با میزان نور آن جا از هر کدام از این نوع رنگ ها استفاده می کنند.
  • مواد تشکیل شده در آن ها رزین آلکیدی، خشک کننده و موم زنبور می باشد که هر کدام باعث ایجاد خاصیتی شگفت انگیز در رنگ می شوند.

مراکز عرضه رنگ روغنی براق

مراکز عرضه رنگ روغنی براق

در سراسر کشور تولید کننده های بسیار زیادی وجود دارد که بهترین نوع رنگ روغنی را با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و زیر نظر کارشناسان تولید می کنند تا بتوانند نظر مشتریان زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب کنند.

این محصولات بعد از تولید از طریق شرکت های عرضه کننده در سراسر کشور به مراکز عرضه در بازار ارسال می شوند و سپس با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتری قرار می گیرند.

برای خرید رنگ روغنی عایق با کیفیت می توان به صورت آنلاین و یا حضوری به مراکز و فروشگاه های معتبر عرضه این محصول مراجعه کرده و بهترین نوع آن ها را بعد از مشاهده و پرداخت مبلغ تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما