قیمت رنگ ضد آب نانو

محلول نانو ضد اب که تست غوطه وری را در اب پاس کرده است را برای اولین با تجربه کنید . قیمت رنگ ضد آب نانو  هر کیلو 75000 تومان می باشد . شاید جز اولین نفراتی باشید که با این محصول در ایران اشنا می شوید. برای یکبار هم که شده از این محضول ضد زنگ نانویی استفاده کنید.و از کارائی ان لذت ببرید . قطعا دانشمندان ما شگفتی خلق کرده اند و برای ایران عزیز افتخار افریده اند. قبل از خرید با خصوصیات جالب این محصول اشنا شوید.

قیمت رنگ ضد اب نانو

رنگ ضد اب نانو

این محصول نانویی که حلال ان اب بوده و کاملا بی خطر است و با تجهیزات ساده اجرائی قابل کوتینگ روی محل زنگ زده است . و تست بعد از اجرای خود را پاس کرده و تائئدیه از مایشگاهی  خود را از مسکو روسیه و کوانجو و شانگهای چین را در یافت کرده است . و این محصول در اوایل اختراع خود در چین تجاری سازی شده است . درواقع دانشمندان ما  در واقع انتقال دانش فنی این محصول را انجام داده اند.و در انجا  به صورت عمده تولید می شود.

قیمت رنگ ضد اب نانو

قیمت رنگ ضد آب نانو

همانطور که از اسمش پیداست کاملا ضد اب بوده و بعد از پوشش تست غوطه وری ان در اب انجام شده است و تائیدیه ازمایشگاهی خود را دریافت کرده است. و قیمت ان در حال حاضر یعنی در فروردین 98 برای هر کیلو 75000 تومان می باشد. حقیقتا ارزش این را دارد که این مقدار پول برای ان در ایران پرداخت شود و قیمت رنگ ضد آب نانو  ان تقریبا یک پنجم نمونه ی خارجی است. در حالی که ضد زنگ اهن نانو یی ساخت  کشور های خارجی مانند امریکا پایه حلال هست ، ولی این پوشش با اب رقیق می شود.

قیمت رنگ ضد اب نانو

کاربرد رنگ ضد اب نانو

  1. این محصول برای مناطق شرجی کاملا جوابگوست.
  2. برای کشتی ها و ناو ها و قایق ها و لنج های دریایی یه محصول عالی است.
  3. با این پوشش می توانید ابزارهایی که دچار فرسودگی شده اند را کاملا بهبود بدهید.
  4. برای لوله های چاه اب که در معرض فرسودگی قرار دارند قابل استفاده است.
  5. عمر تجهیزات در هر منطقه ای را 5 برابر ضد زنگ عادی افزایش می دهد.
  6. در پتروشیمی ها و صنایع نفت و گاز قابل استفاده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما