قیمت رنگ خط کشی خیابان

رنگ خط کشی خیابان از جمله رنگ های اپوکسی بسیار مقاوم در برابر عوامل مختلف محیطی است که می‌تواند در برابر سایش و نور خورشید دوام فوق العاده بالایی داشته باشد؛ این نوع رنگ خاص با قیمت مناسب به خریداران آن که اغلب پیمانکاران شهرداری ها هستند ارائه می‌شود و فروشگاه رنگ ترافیک می‌تواند قیمت رنگ خط کشی را به صورت عمده و مناسب ارائه کند و این رنگ به دلیل نرخ مناسب می‌تواند برای صادرات نیز مورد استفاده قرار بگیرد و اطلاع از نرخ آن نیز در ارتباط با فروشگاه مذکور امکان پذیر است.

قیمت رنگ خط کشی خیابان

نحوه اجرای رنگ خط کشی خیابان

نحوه اجرای رنگ خط کشی خیابان

رنگ خط کشی خیابان از جمله مهم ترین رنگ های راهنمایی و رانندگی به شمار می شود و در واقع هدف از ایجاد آن نظم دادن به حرکت انواع وسایل نقلیه موتوری و غیر موتوری همچنین عابران پیاده است؛ این خط کشی معمولاً بر روی سطوح آسفالت انجام می شود و باعث می شود که تاثیرگذاری خیابان در نظم دادن به حرکت خودروها و افراد بسیار بیشتر گردد.

انواع مختلفی از رنگ خط کشی گرم و سرد وجود دارد که از نظر میزان ماندگاری با همدیگر متفاوت هستند؛ رنگ سرد تک جزئی است و در مسیرهای بیرون شهر کاربرد دارد و ضخامت اجرای آن نیز کم است در حالی که خط کشی داخل شهری با استفاده از رنگ گرم انجام می شود و ماندگاری آن بیشتر خواهد بود که گاهی به 6000 میکرون نیز می‌رسد.

انواع سطح قبل از اجرای این رنگ ها ابتدا باید از کثیفی جرم و پاکسازی شود و سپس با استفاده از تجهیزات مناسب که دستگاه‌های ویژه این کار هستند ترسیم نقش ها را بر روی سطوح آسفالت انجام می‌گیرد؛ این دستگاه‌ها به طور مشخص طرح ها های مختلف را می توانند بر روی سطوح خیابان ایجاد کنند و به این ترتیب بهترین کیفیت پاشش رنگ ها بر روی سطوح انجام دهند.

خرید رنگ ترافیکی گرم

خرید رنگ ترافیکی گرم

رنگ ترافیکی گرم یکی از رنگ خط کشی جاده بسیار پرکاربرد در محدوده داخل شهر می باشد و از این نوع رنگ برای داخل شهر و معابر استفاده می‌شود و به خصوص در خرید مستقیم آن توسط فروشنده این محصول که فروشگاه رنگ گرم می باشد ارائه می گردد.

خریداران می توانند نیاز خود را بی واسطه از طریق فروشگاه رنگ ترافیک تامین کنند؛ خرید رنگ مجبور به صورت عمده بسیار ارزان تر خواهد بود و به خریداران عمده کمک می کند تا راحت تر و ارزانتر آن را به دست آورند و به این ترتیب تجارتی مناسب برای با آن داشته باشند که یکی از این تجارت ها صادرات آن به کشورهای مختلف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما