قیمت رنگ ترافیکی سرد تک جزئی در سال 99

گزارش ها حاکی از ان است که بعضی از موارد از افزایش قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی سرد  و دوجزئی و رنگ گرم  به دلیل استفاده زیاد از رنگ خط کشی در ایام عید99 بودیم. در بررسی برای خرید رنگ خط کشی در پایان سال 99 و اوایل سال 1400 ،در می یابیم که بسیاری از تامین کننده گان و  فروشنده گان مواد اولیه رنگ و رزین از این موقعیت سوء استفاده کرده و قیمت رزین و خصوصا تیتان را بالابرده اند.قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی

افزایش قیمت رنگ ترافیکی سرد تک جزئی به چه دلیلی است؟

اولا به دلیل گرانتربودن رنگ های ترافیکی دوجزئی و رنگ های گرم اپوکسی و رنگ گرم ترموپلاستیک و هزینه اجرای انها ،علی رغم ماندگاری طولانی مدت و بهتر این رنگ ها و افزایش درخواست ها برای رنگ ترافیکی سرد که با تینر اجرا شوند ،نسبت به بقیه رنگ های معابر بیشتر شده است.هرچند بعضی از این رنگ ها دوام کافی ندارند. ولی رغبت به این نوع رنگ ،به لحاظ کم بودن قیمت ان زیادتر است. و افزایش قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی  به دلیل درخواست خرید زیاد و افزایش بهای مواد اولیه ان خصوصا تیتان و رزین و.. در اواخر سال 99  است. علی رغم ضعیف بودن رنگ سرد و ماندگاری کم ،  رنگ دوجزئی کم کم به دلیل گرانتر بودنش در دل پیمانکاران و کارفرمایان عزیز جایی ندارد.

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی

میانگین قیمت رنگ ترافیکی سرد تک جزئی در سال 98

در اواخر اسفند99 برای رنگ های سرد ترافیکی پایه حلال (تینر) می توانیددر بالاترین قیمت برای هر کیلو 34000 تومان و در پایین ترین قیمت برای هر کیلو 30000 تومان از درب کارخانه تحویل بگیرید. این در حالی است که برای قبل از این یعنی اوایل اسفند 98 می توانستید رنگ خط کشی سرد تک جزئی را هر کیلو 23000 تومان بخرید. قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی سرد پایه اب در اواخر اسفند هر کیلو  34000تومان معامله می شود. برای دریافت لیست قیمت رنگ ترافیکی سرد تک جزئی و دو جزئی با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی

بهترین رنگ ترافیکی سرد تک جزئی از نظر شما چیست؟

  1. طول ماندگاری ان خوب بوده باشد.و مطابق با توافق قرار داد کارفرما و پیمانکار باشد.
  2. پوشش دهی مناسب داشته باشد.
  3. ضخامت خشک ان بیشتر از 50 درصد ضخامت تر ان باشد.
  4. جرم گیری ان در حد صفر باشد.
  5. ازمون بازتاب را در دوره های بازرسی پاس کرده باشد.
  6. باز تاب ان در خصوصا شب قابل قبول باشد.
  7. ماندگاری ان در حد قابل قبولی باشد
  8. مهمتر از همه لیزی نداشته باشد.
قیمت رنگ ترافیکی تک جزئی
پاکسازی اثار رنگ خط کشی قدیمی

ایا ساخت رنگ ترافیکی ساده است؟

ساخت رنگ ترافیکی ازساخت دیگر رنگ ها سخت تر است چرا که استاندارد خاصی برای ان تعریف نشده است.سه عمل اساسی در ساخت رنگ ترافیکی اهمیت دارد. 1- رزین ساز 2- رنگ ساز 3- مجری یا پیمانکار ترافیکی  هر کدام از این ها که کار خود را به درستی انجام ندهند،در پایان به مشکل بر خواهیم خورد و رنگ با ماندگاری دلخواه را نخواهیم داشت. بنابراین حکم می کند که بدانیم تولید رنگ خط کشی از حساس ترین تولید ها ست.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما