فروش چسب گل میخ با قیمت کارخانه

ایا به دنیال یه چسب خوب برای چسباندن گل میخ هستید ؟ فروش چسب گل میخ ترافیکی زمستانه و تابستانه با قیمت مناسب و کارخانه برای تمام نقاط ایران عرضه می شود. چسب های دوجزئی در بسته های 5 کیلو گرمی و 2 کیلوگرمی به مشتریان محترم ارسال می شود.

چسب گل میخ چیست ؟

چسب گل میخ یکی از چسب هایی است که به صورت دوجزئی در بازار وجود دارد و به صورت زمستانه و تابستانه در بازار وجود دارد و مصرف ان برای هر گلمیخ ترافیکی یا چشم گربه ای که برای هشدار به راننده در محور یا کنارههای راه یا مناطق سردسیر استفاده می شود. و با مخلوط کردن این دوجزء ، مصرف ان برای هریک از گل میخ ها بین 80 تا 100 گرم می باشد و قدرت چسبندگی زیادی به اسفالت و بتن و کف های سیمانی دارد و گل میخ را به صورت ثابت روی کف نگه می دارد.

پخش و فروش چسب گل میخ

ما به صورت انلاین و روزانه در کنار شما هستیم و اماده ی خدمت رسانی به هم وطنان عزیز هستیم و سفارش شما را در هر حجمی می پذیریم. مشتریان صادراتی نیز نگران نباشید ما امادگی تامین چسب گل میخ یا چشم گربه ای ترافیکی در هر حجمی را برای شما داریم .

قیمت چسب گل میخ طبق تولید کارخانه

این چسب های گل میخ مستقیما از تولید به مصرف می باشد و از کارخانه تولیدیی به بازار عرضه می شود لذا ازلجاظ قیمتی کف بازار بوده و می تواند برای مشتری این نوید باشد که با قیمت کارخانه به دستش می رسد.هنگام نیاز به خرید چسب چشم گربه ای یا گل میخ با ما تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما