فروش چسب چشم گربه ای ترافیکی

فروش چسب چشم گربه ای ترافیکی برای  چسباندن علائم افقی ترافیکی به سطح اسفالت و بتن در این سایت امکان پذیر است . این محصول در دو جزء مختلف و جدا از هم ارائه می شود این محصول در کنار محصول اصلی (چسب )جزء دیگری به نام هاردنر یا سخت کننده  به رنگ قهو ه ای نیز دارد. که در ختیار مشتریان قرار می گیرد که معمولا برای چشم گربه ای های یک طرفه و دوطرفه مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت چسبیدن به اسفالت و بتن داشته و دارای عمر طولانی است.

چسب چشم گربه ای

چسب چشم گربه ای و خواص مطلوب ان

خرید و فروش چسب ترافیکی با کیفیت عالی را به صورت عمده با ما تجربه کنید این محصول به دلیل خشک شدن سریع مورد قبول سازمان راهداری قرار گرفته است قابلیت چسبیدن به سطوح اسفالت و بتن در صورتیکه این دوجزء با هم مخلوط شود خواص مکانیکی خوبی را از خود ارائه می دهند.توجه داشته باشید که از خریدن چسب چشم گربه ای ها ی  بی کیفیت خود داری کنید چرا که باعث کنده شدن چشم گربه ای ترافیکی  شده و موجب جریمه  از طرف کارفرماو دوباره کاری  خواهید شد. پس از مخلو ط شدن چسب و هاردنر کمتر از 5 دقیقه با توجه به دمای هوا  مصرف نمائید تا کارائی مطلوبی داشته باشد با توجه به اینکه بعد از  مخلوط شدن دوجز در زمان بسیار کمی حالت ژله ای پیدا می کند در مقادیر کم مخلوط کرده و استفاده نمائید.

چسب چشم گربه ای

نحوه ی اجرای چسب چشم گربه ای

  • سطح زیر کار را  از چربی و گرد و خاک پاک نمایید.
  • جزء اصلی را به خوبی به هم  بزنید .
  • سپس جزء 2 را به نسبت وزنی مشخص به ان اضاف کنیدو
  • هر دو جزء را به ارامی به هم بزنید.
  • با کاردک به سطح مورد نظر بکشید.
  • و محکم به سطح اسفالت بچسبانید.

چسب چشم گربه ای

فروش عمده چسب ترافیکی

فروشگاه چسب ترافیکی امادگی فروش چسب ترافیکی با رزین اپوکسی دوجزئی مایع به تمام هم وطنان عزیر در اقصی نقاط ایران هست .جهت ثبت سفارش خود و پی گیری سفارش عمده با کارشناسان واحد فروش ارتباط بگیرید. چسب های با کیفیت و دوام فوق العاده و سازگار با شرایط اب و هوایی مختلف در این مجموعه وجود دارد. معمولا مقدار مصرف چسب دوجزئی به ازای هر چشم گربه ای فرق می کند و برای چشم گربه ای های یکطرفه و دو طرفه به ازای هر چشم گربه ای 100 گرم به طور معمول است. برای خرید و فروش چشم گربه ای یک طرفه و دوطرفه با کیفیت متفاوت و انواع چسب چشم گربه ای  و خرید رنگ ترافیکی سرد و گرم  با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما